Jump to content

Verslag Hear meeting 2009


audiofreak
 Share

Recommended Posts

Welnee, het maakt mij alleen maar nieuwschieriger!

Zullen we er een keer samen heengaan? Neem jij jouw speakers mee, en ik mijn monitors. Doe ik de ''kleine'' ruimte, en jij de ''grote''.

Eens zien hoe het dan zit met onze wansmaak? Ik ben het al een hele tijd een keer van plan (niet pers

Link to comment
Share on other sites

Welnee, het maakt mij alleen maar nieuwschieriger!

Zullen we er een keer samen heengaan? Neem jij jouw speakers mee, en ik mijn monitors. Doe ik de ''kleine'' ruimte, en jij de ''grote''.

Eens zien hoe het dan zit met onze wansmaak? Ik ben het al een hele tijd een keer van plan (niet pers

Link to comment
Share on other sites

Welnee, het maakt mij alleen maar nieuwschieriger!

Zullen we er een keer samen heengaan? Neem jij jouw speakers mee, en ik mijn monitors. Doe ik de ''kleine'' ruimte, en jij de ''grote''.

Eens zien hoe het dan zit met onze wansmaak? Ik ben het al een hele tijd een keer van plan (niet pers

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al eens een keer gelezen over erg lekkere soep...

Nou, de eerste keer (tevens de enige keer en hopelijk niet de laatste keer) dat ik er was was de soep enigszins mislukt en dan druk ik me zwak uit :D

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al eens een keer gelezen over erg lekkere soep...

Nou, de eerste keer (tevens de enige keer en hopelijk niet de laatste keer) dat ik er was was de soep enigszins mislukt en dan druk ik me zwak uit :D

 

 

:lol::lol:

 

spekstenen balletjes :D

Link to comment
Share on other sites

Dat is redelijk op de route, dus kunnen we je uiteraard meenemen. Je hoort het tegen die tijd wel.

Kan deze dunne er ook nog bij?

Het lijkt me n

Link to comment
Share on other sites

zooo Pffff effe door 5 pagina's heen geworsteld.

Dat er zo veel geschreven kan worden in twee dagen.

 

Ja ook ik heb mij kostelijk vermaakt en weer genoten van de aangeboden waar.

En ook de gesprekken zou ik voor geen goud willen missen.

Wat ik echter niet begrijp is het geharrewar over de akoestiek.

Hoe goed ook deze is nooit zo als thuis en zal dus altijd anders klinken.

 

Ik heb wel een prima in druk kunnen krijgen van alle speakers al spelde deze niet zo als het zou kunnen.

Helaas moet ik wel tot de conclusie komen dat geen van de speaker bij mij het kippen vel deed op komen.

maar als er een winnaar uit moet komen dan zou ik voor de andro speaker gaan maar dan wel met de Lentus tweeter er in.

 

 

 

Oja mocht het vergelijk bij klaas werkelijkheid gaan worden dan kom ik graag ook even langs.

Ene ik hoef niet met het busje 'kom wel zelf dan die kant op :D .

 

En voor de rest wil ik een ieder bedanken die deze geweldige daag heeft mogelijk gemaakt op welke wijze dan ook.

 

 

Groetjes George

Link to comment
Share on other sites

zooo Pffff effe door 5 pagina's heen geworsteld.

Dat er zo veel geschreven kan worden in twee dagen.

 

Ja ook ik heb mij kostelijk vermaakt en weer genoten van de aangeboden waar.

En ook de gesprekken zou ik voor geen goud willen missen.

Wat ik echter niet begrijp is het geharrewar over de akoestiek.

Hoe goed ook deze is nooit zo als thuis en zal dus altijd anders klinken.

 

Ik heb wel een prima in druk kunnen krijgen van alle speakers al spelde deze niet zo als het zou kunnen.

Helaas moet ik wel tot de conclusie komen dat geen van de speaker bij mij het kippen vel deed op komen.

maar als er een winnaar uit moet komen dan zou ik voor de andro speaker gaan maar dan wel met de Lentus tweeter er in.

 

 

 

Oja mocht het vergelijk bij klaas werkelijkheid gaan worden dan kom ik graag ook even langs.

Ene ik hoef niet met het busje 'kom wel zelf dan die kant op :D .

 

En voor de rest wil ik een ieder bedanken die deze geweldige daag heeft mogelijk gemaakt op welke wijze dan ook.

 

 

Groetjes George

 

 

mr airco :lol:;)

 

laat het los, laat het los :D

Link to comment
Share on other sites

En ik wil nog wel even kwijt dat ze er veel te dicht opzaten, voor een tweeweg met dicht bij elkaar geplaatste units kan dat wel, maar bij de speakers van Andro........ met ver uit elkaar geplaatste units is de regel 5 maal de afstand van de units er minimaal vanaf zitten.

Als ik mr. Andromedia goed heb beluisterd, zei dat ze 2,70 uit elkaar moesten en dan 50cm van de muur, kan dat?

Wat op zich lastig is als je kamer te breed is.

Hij noemde ook een luisterafstand, die is me ontschoten, maar het was vrij weinig.

 

Mr andromeda heeft gezegd dat de speaker is ontworpen op een optimale luisterafstand van 2 meter 70 vd speaker dat is dus de lengte van het oor naar een speaker :D , op oorhoogte 1 meter en 5 cm, in bussum zit je hoger dan dat , veel mensen zaten inderdaad veel te dicht erop wat ruud ook al aangaf , omdat de units verder van elkaar zitten bereiken ze pas op een bepaalde afstand een goede gezamenlijke output, dat is een eigenschap van wat grotere systemen , michael en sk zaten allebei vooraan als ik me goed kan herinneren , het lijkt me leuk als er iemand nog een keer een review schrijft over hoe ze bij sense of music klinken .

 

Optimaal betekent niet dat als ze iets anders opgesteld staan ze slecht klinken , dat moet iemand toch altijd voor zichzelf bepalen

 

 

gr :angry: hj :D

Link to comment
Share on other sites

.............michael (=Michel) en sk zaten allebei vooraan als ik me goed kan herinneren , het lijkt me leuk als er iemand nog een keer een review schrijft over hoe ze bij sense of music klinken .

............

 

gr :angry: hj :D

Zodra deze speaker bij Ronald te beluisteren is moet je maar een PM of e-mail sturen, dan ga ik eens kijken wanneer ik tijd heb (en Ronald natuurlijk ook) om te gaan luisteren, en schrijf ik er uiteraard graag een review over.

 

Mvg. Miracle.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb die PP nooit gehoord maar Spido kennende is dat zeker een goede speaker. Iets anders is natuurlijk of het je smaak is.

Link to comment
Share on other sites

  • Members
Doe ik michel, die andere staat er momenteel ,dan mag je die gelijk ook wel mee pakken die gebruikt geen ceramische unit voor het middengebied en klinkt daardoor anders .

gr :angry: hj :D

 

Sterker nog, er staan al 2 modellen van je. We hebben gisteren met zijn 3-en nog even naar jouw monitors geluisterd (met vinyl), en helemaal niet verkeerd hoor! Vind ik visueel trouwens een erg mooi speakertje. Is denk ik ook goed verkoopbaar. Ik zou daar nog eens over nadenken, erg jammer als je met dat model niet verder zou gaan...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...