Jump to content

Inschrijving Meeting Bussum 23 Mei 2009


audiofreak
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack
Als je wil graag uiteraard :D ), ik ben zeker benieuwd wat voor dynamiek er uit komt bij een redelijk lichte buizenbak , maar als je niet wil is het ook goed uiteraard .

 

Als het rendement minstens 90db bij 1 meter, 1 watt is, gaat het goed, anders heeft m.i. weinig zin dan heb je m

Link to comment
Share on other sites

Guest tubejack
In de praktijk luister je in de huiskamer op verschillende niveaus en het moet ook goed klinken als het wat zachter staat. Anders is het simpelweg geen goede luidspreker.

 

Helemaal mee eens Carl de muziek (radio) staat momenteel erg zacht schat minder dan 50 miliwatt , maar het klinkt nog prachtig :)

en ook de bas komt er erg mooi uit. Niets overheerst

 

Ok HJ duidelijk, komt goed, dan sluiten we op het end mijn amp aan. (met CD 160 :P )

Link to comment
Share on other sites

prettig je erbij te zien stef.

nog gecondoleerd kerel!

 

altijd weer zo'n moment om met beide beenjes op de groen te komen en te beseffen waar het eigenlijk in het leven om draait.

 

@ andro. welk 3 weg?

de pyramide bedoel je?

ik had gehoopt op die grote jongen.

 

en voor allen , noem mij maar gewoon simpelweg mijnheer B)

Link to comment
Share on other sites

Wees gerust dit is ook een grote jonge, hij gaat dieper dan die voyager en heeft ook veel conusopp net als die 2,5 weg.

 

Bekijk die site dan eens :confused::D , zie top van pagina

 

 

Het voyager model staat op dit moment in de winkel prijs :6999

Het illusionmodel gaat gelijk na de show naar de winkel in leiden prijs :8999

 

gr :angry: hj :D

Link to comment
Share on other sites

Voor de tweede keer in twee weken net door mijn rug gegaan: de eerste keer was het het verplaatsen van de wasmand en nu het oppakken van de Stereophile. Waarschijnlijk is de zaak morgen verkrampt en kan ik nauwelijks meer lopen.

Dus morgen niet naar mijn boot in Heeg en zaterdag niet naar Bussum.

 

Als iemand een wondermiddel heeft houd ik me aanbevolen. Als er nog kosten zijn Onno hoor ik het graag.

Link to comment
Share on other sites

Voor de tweede keer in twee weken net door mijn rug gegaan: de eerste keer was het het verplaatsen van de wasmand en nu het oppakken van de Stereophile. Waarschijnlijk is de zaak morgen verkrampt en kan ik nauwelijks meer lopen.

Dus morgen niet naar mijn boot in Heeg en zaterdag niet naar Bussum.

 

Als iemand een wondermiddel heeft houd ik me aanbevolen. Als er nog kosten zijn Onno hoor ik het graag.

Carl, je moet het rustig aan doen dus. Een tweede keer maakt een derde keer nog waarschijnlijker. Misschien is het ook je houding? De stereophile lag tot mijn voldoening ook op de mat gisteren, en die is heel licht... (eh, de onderwerpen zijn best zwaar)

Soms, door een verkeerde beweging, voel ik onderin de rug iets dreigends. Als ik dan maar consequent door de knie

Link to comment
Share on other sites

Voor de tweede keer in twee weken net door mijn rug gegaan: de eerste keer was het het verplaatsen van de wasmand en nu het oppakken van de Stereophile. Waarschijnlijk is de zaak morgen verkrampt en kan ik nauwelijks meer lopen.

Dus morgen niet naar mijn boot in Heeg en zaterdag niet naar Bussum.

 

Als iemand een wondermiddel heeft houd ik me aanbevolen. Als er nog kosten zijn Onno hoor ik het graag.

Sterkte met je Rug Carl.

Lekker een uurtje in een heet bad gaan liggen en daarna insmeren met tijgerbalsem. Liefst nog een warme kruik er tegenaan leggen in bed.

Dan voelt het morgen een stuk minder beroerd dan wanneer je niets doet.

Link to comment
Share on other sites

blijven doen wat je kan met zo'n rug.

 

niet teveel gaan toegeven aan de pijn. klinkt gek maar ik ben een ervaren rugpijn klant. na mijn powerlift tijd was het voorbij.

buikspier oefeningen zijn erg belangrijk om rugklachten te voorkomen

Link to comment
Share on other sites

Ontzien maakt vaak juist dat dat deel van je rug zwakker wordt, inderdaad.

Ook bij mij, waardeloze rug. Vooral doooorgaan. Tenzij er echt iets mis is natuurlijk :)

 

Bedankt allemaal. Na een nacht slapen is het alleen maar stijf geworden. Na een dag of 5 zal het wel weer over zijn. Ik zal blijven bewegen de komende dagen. Ik had er al 15 maanden geen last meer van maar misschien een beetje overmoedig geworden. Ik zit ook op een sportschool.

 

Helaas morgen niet erbij en ik had me er echt op verheugd (ook op de verkoop van Ruud). Heel veel plezier en ik hoor het hear wel.

 

Carl

 

Roger ik mail je wel voor de forum disc

Link to comment
Share on other sites

Ontzien maakt vaak juist dat dat deel van je rug zwakker wordt, inderdaad.

Ook bij mij, waardeloze rug. Vooral doooorgaan. Tenzij er echt iets mis is natuurlijk :)

 

Bedankt allemaal. Na een nacht slapen is het alleen maar stijf geworden. Na een dag of 5 zal het wel weer over zijn. Ik zal blijven bewegen de komende dagen. Ik had er al 15 maanden geen last meer van maar misschien een beetje overmoedig geworden. Ik zit ook op een sportschool.

 

Helaas morgen niet erbij en ik had me er echt op verheugd (ook op de verkoop van Ruud). Heel veel plezier en ik hoor het hear wel.

 

Carl

 

Roger ik mail je wel voor de forum disc

 

 

kan je met niemand meerijden?

Link to comment
Share on other sites

Ontzien maakt vaak juist dat dat deel van je rug zwakker wordt, inderdaad.

Ook bij mij, waardeloze rug. Vooral doooorgaan. Tenzij er echt iets mis is natuurlijk :)

 

Bedankt allemaal. Na een nacht slapen is het alleen maar stijf geworden. Na een dag of 5 zal het wel weer over zijn. Ik zal blijven bewegen de komende dagen. Ik had er al 15 maanden geen last meer van maar misschien een beetje overmoedig geworden. Ik zit ook op een sportschool.

 

Helaas morgen niet erbij en ik had me er echt op verheugd (ook op de verkoop van Ruud). Heel veel plezier en ik hoor het hear wel.

 

Carl

 

Roger ik mail je wel voor de forum disc

Als het zelf rijden een probleem is dan kan je wel met mij mee rijden.

Laat mar even weten of je dat wil/kan.

 

In ieder geval sterkte met je rug.

 

Groetjes George

Link to comment
Share on other sites

mij aanbod staat nog steeds heren.

 

als ik iemand moet ophalen of afgooien hoor ik het graag.

Link to comment
Share on other sites

klinkt nu al goed Onno :)

 

ben zeker benieuwd naar het praatje achter de luidspreker.

ik hop dat we er een gezellige respectvolle meeting van kunnen maken.

 

ik kan koekjes meenemen maar dat had je liever niet dacht ik.....?

Link to comment
Share on other sites

Guest Kraus vonBentinck
Enkele huishoudelijke mededelingen:

 

Voor noodgevallen :[/color]

(onno)[/b][/size]

 

Complimenten voor de organisatie audiofreak. Je gaat plezier beleven aan de efficiency van de test-CD bij het luistervergelijk, dat geloof ik vast.

Kan er door zeer gelukkige omstandigheden niet bij zijn om mijn altijd zonnige humeur te tonen maar wens allen een bijzonder leuke dag toe. Zal zonder mij zonder meer nog beter lukken :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hoi

 

nou ben er morgen toch bij

ondanks de drukte hier, (ben aan het verbouwen :ph34r: )

 

ik neem een doosje bonbons :rolleyes: mee en muziek :cool2:

 

gooi ook nog even een lapje in de auto :ph34r:

kunnen we misschien ergens ophangen

 

gr e

Link to comment
Share on other sites

Even alvast kort: het was een door/dankzij Onno en alle contributanten van apparatuur en speakers, prima georganiseerde dag. Chapeau!

 

Ezo, cheers voor de bonbons en het eierdop essay, Marc bedankt voor de Ct, Onno bedankt voor het voorschot (zie pm).

 

Het was vooral een genoegen om de mensen eens live te zien en te horen en dat is absoluut voor herhaling vatbaar. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...