Jump to content

Nieuwe speakers en amp gekocht

fenton
 Share

Recommended Posts

Ik ben dus vandaag even een bezoekje gaan brengen aan het sound center in ninove en

ik heb me daar een set warwick 3 van castle gekocht een en technics versterker die opvallend beter klonk dan een rotel die ik daar ook beluisterd had, voor de luidsprekers was voor mij de keus al gemaakt, nu nog de vertserker, m'n budjet voor de amp was tussen 300 en de 400€, niet zo veel dus, ik heb geluisterd naar een marantz pm 4200, een rotel (model heb ik niet gekeken), en een technics su-v620m2.

de marantz klonk zacht in de muziek, maar iets te laid back op bepaalde momenten.

de rotel koonk dan weer heel zuiver op elk moment, maar instrumentaal vond ik em iets te direct.

van de technics had ik geen hoge verwachtingen, maar toen ik em eenmaal beluisterde veranderde ik al snel m'n mening, hij was zuiver, en niet te ruw, en toen ik em met de warwicks beluisterde was m'n keuze gemaakt, heel onverwachts want aanvankelijk ging ik de marantz nemen, je mag me nu idioot noemen omdat ik voor de technics ben gegaan, maar ik ben er heel blij mee en that's what matters :)

Geplaatst door fenton:

... je mag me nu idioot noemen omdat ik voor de technics ben gegaan, maar ik ben er heel blij mee en that's what matters :)

Er is niks mis met Technics, ik heb een dvd-a speler van het merk, hij klinkt perfect en is ook nog eens erg degelijk gebouwd.

Geplaatst door fenton:

dat vond ik ook nadat ik em beluisterd had :)

Heel goed gehandeld, rechtstreeks vanuit hart keuze gemaakt.hoop alleen dat alles thuis ook zo klinkt en je daar ook afspraak over hebt gemaakt, zwart op wit. Dit wil met name in deze prijsklassen nogal eens probleem zijn

confused.gifconfused.gif

in de winkel was het ook een nieuwe uit de doos, in de auditoriums stond hij er niet bij, dus hij in de winkel al niet ingespeeld

nu heeft hij een naachtje bij mij staan draaien, en het klinkt allemaal veel gedetaileerder, op de goede manier dan