jeedees Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Ik ben van plan een Pioneer a/v receiver uit de USA te laten komen. Kan ik de receiver hier gebruiken of zijn er aanpassingen nodig? Wie weet hier iets meer over. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Ik denk wel dat je een trafo nodig hebt om dat ding op het net aan te kunnen sluiten. Amerikaanse apparatuur "draait" nl op 110V/60Hz. Ons net levert als het goed is 230V/50Hz. Met enig geluk zit er echter een powerinputkeuzeschakelaar (5 x woordwaarde ) op de Pioneer. Die zou je dan op de juiste stand moeten zetten, en dan kan het zonder meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Geplaatst door jeedees:Ik ben van plan een Pioneer a/v receiver uit de USA te laten komen. Kan ik de receiver hier gebruiken of zijn er aanpassingen nodig? Wie weet hier iets meer over. Alvast bedankt. Haal hem toch gewoon uit duitsland joh, dan heb je al die dure extra fratsen niet nodig en wordt je ook niet verrast door de schrikbaren hoge extra kosten die erbij komen (invoerrechten met daarbovenop nog BTW). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel B Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Welke pioneer wil je bestellen? De meeste type worden onder een ander typenummer gewoon hier verkocht bv de amerikaanse TX49i (Pioneer Elite) = AX10i in europa, met een andere kleur en andere luidsprekerklemmen vanwege CE-regels alleen heeft een of andere marketingjongen bij Pioneer bedacht dat er in europa in de hogere klasse alleen versterkers ipv receivers geleverd worden success, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts