Jump to content

Platen feestje bij Mordante

mordante
 Share

Recommended Posts

Zo'n 2 keer per jaar organiseer ik of iemand anders een platen feestje. Dit houd in dat een aantal vrienden, dit keer mij, bijelkaar komen komen vinyl te draai. Dit een beetje in de traditie van het kansloos kamperen. Bijelkaar komen met een excuus om te kunnen kletsen en drinken. Dit keer was vinyl het excuus. Iedereen had wat LP's en of singles mee genomen. Dit varieerde van Lionel Ritchey tot Slayer. Later op de avond werden hoofdzakelijk 80's en early 90's singles gedraai. De meeste aanweezigen waren tussen de 30 en 33 met 1 uitschieter naar eind 30.

Dan nu wat plaatjes, ik ben die blonde met lang haar.

S6006882.JPG?imgmax=512

S6006886.JPG?imgmax=576

S6006914.JPG?imgmax=576

S6006945.JPG?imgmax=576

DSCN0849.JPG?imgmax=576

DSCN0845.JPG?imgmax=576

En.... is van het woeste dansen de naald nog uit de groef gevlogen?

Nee mijn huis is te klein om woest te dansen. Denk ook dat de meeste mensen niet meer over de juiste motoriek beschikte om te kunnen lopen, aan het einde laat staan te dansen. De eerste mensen kwamen zaterdag rond 17:30 aan, de laatste vertrok zondag rond 16:00. Bij een plaatje feestje dient men ook niet te dansen maar dient men geconcentreerd en aandachtig naar de muziek te luisteren. Dit alles onder het genot van een drankje en een hapje.

ziet er uit als een doordeweekse dag in huize mordante ;)

maar met zoveel mensen en vooral vrouwen word er tch geen muziek geluisterd. vrouwen kennende moeten die altijd weer kwekken. B)

Klopt het was ook heel gezellig. Bijna iedereen had een kater de volgende dag. Er werd wel doo de muziek heen gepraat ja. In totaal met 8 mensen en 3 vrouwen. 2 van de 3 vrouwen zijn reeds bezet. Als je de baby meerekent waren er 4 vrouwen.

Vorige keer ging het iets meer over de muziek en wat minder over drank, ach het was gezellig. Zal eens kijken of ik nog kan achterhalen wat er allemaal gedraaid is.

Leuk Mordante, ik heb ook al tijden zoiets in de planning staan, toch maar eens doorzetten :cool2:

De volgende keer ben je vanharte welkom. Het zal nog wel een paar maanden duren voor er een volgende keer is. Vrijdag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en zal daar komende weken wel aan klussen.

Klopt het was ook heel gezellig. Bijna iedereen had een kater de volgende dag. Er werd wel doo de muziek heen gepraat ja. In totaal met 8 mensen en 3 vrouwen. 2 van de 3 vrouwen zijn reeds bezet. Als je de baby meerekent waren er 4 vrouwen

2 vrouwen

S6006886.JPG?imgmax=576

1 vrouwen

S6006945.JPG?imgmax=576

2 vrouwen ( waarvan 1 al op het vorige plaatje )

DSCN0849.JPG?imgmax=576

dus 4 totaal ha ha ha :lol:

Leuk Mordante, ik heb ook al tijden zoiets in de planning staan, toch maar eens doorzetten :cool2:

De volgende keer ben je vanharte welkom. Het zal nog wel een paar maanden duren voor er een volgende keer is. Vrijdag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en zal daar komende weken wel aan klussen.

B) Dank je!

Oeps was er 1 vergeten :huh:

Dan nu de grootte vraag welke vrouw hoort bij mij ???

denk deze

000s6006886ej0.jpg

haar blous past het best bij het ahterhangende schilderij.................... :lol:

:lol:

Goed, als ik zoiets ga doen ga ik er hier geen foto's van plaatsen :angry:

:lol:

bij mij zou het vergelijkbaar zijn.

alleen : beter bier.

alleen maar mannen

geen babies

alles in een mist van shag en andere rookwaren.

alleen de fantastische zoutzak houding van mordante zul je regelmatig aantreffen :lol:

• 3 weeks later...