Jump to content

Kemp Elektroniks

spido
 Share

Recommended Posts

Los van het feit of je dat nou wel of niet hebt gehad na je pubertijd kan ik zeker je aanraden om het niet gelijk af te wijzen voor jezelf. Het gaat niet over het ongrijpbare alleen namelijk. {u]Daarbij het ongrijpbare wordt juist grijpbaar als je het boek zou hebben gelezen.[/u]

Beste Audiofreak,

Dat is een rationele exercitie. Het ongrijpbare wordt er niet grijpbaarder van, het wordt er voor sommigen be-grijpbaarder van. Ten minste als je mee wilt gaan in het voorgeschotelde model van e.e.a. Ik heb vroeger heel wat van dit soort boeken gelezen en ook heel wat reguliere boeken over psychologie. Het blijft modelvorming waar je praktisch weinig mee kunt.

Op zich heb ik daar geen moeite mee, alleen is het aan mij niet besteed. En zeker verlies ik mij wel in illusies en fantasie werelden maar dan lees ik liever de boeken van Terry Prattchet, een goede roman of detective.

Waar ik gewoon moeite mee heb is om hypothesen als de waarheid te verklaren. En al helemaal als men op grond daarvan commercieel gaat uitbaten.

;)

Ik heb vluchtig over jullie postings gelezen en als ik het goed begrijp ben ik zelf ook in die richting aan het werken momenteel: het prototype van de deeltjesversneller die ik onder mijn vloer aan het bouwen ben zou namelijk via complexe mathematische gegevens-sturing recht evenredig moeten inter-ageren met de spontane quantum gegenereerde trillingen die ontstaan in mijn luisterruimte, en die daardoor zouden moeten opheffen. Probleem is de ruimte tijd relatie waar ik ook zou moeten kunnen op inwerken omdat anders de opheffing niet gelijktijdig, doch iets te laat gaat plaatsvinden en dat triggert volgens mijn berekeningen deflexies in het ruimte tijd continuum waardoor de cosmos onstabiel zou kunnen worden, wat de luister ervaringen helemaal niet ten goede zou komen. Misschien toch maar een Kemp doosje proberen.

Sorry, op mijn werk wordt mijn creativiteit iets te veel onderdrukt en dat uit zich blijkbaar in zulke spontane bursts van nonsens op diverse fora! :D

;) mvg RastaPhil

Ik heb vluchtig over jullie postings gelezen en als ik het goed begrijp ben ik zelf ook in die richting aan het werken momenteel: het prototype van de deeltjesversneller die ik onder mijn vloer aan het bouwen ben zou namelijk via complexe mathematische gegevens-sturing recht evenredig moeten inter-ageren met de spontane quantum gegenereerde trillingen die ontstaan in mijn luisterruimte, en die daardoor zouden moeten opheffen. Probleem is de ruimte tijd relatie waar ik ook zou moeten kunnen op inwerken omdat anders de opheffing niet gelijktijdig, doch iets te laat gaat plaatsvinden en dat triggert volgens mijn berekeningen deflexies in het ruimte tijd continuum waardoor de cosmos onstabiel zou kunnen worden, wat de luister ervaringen helemaal niet ten goede zou komen. Misschien toch maar een Kemp doosje proberen.

Zow dat is niet mis. Je zou advies kunnen inwinnen bij Dr. Who. Moet je denk ik wel genoegen nemen met een Britse telefooncel in je kamer :lol:

@Audiofreak,

Zie het ook niet als offence hoor ;) Met commercie doelde ik op Kemp. En beslist niet op de uitgever van het door jou genoemde boek.

;)

(...) Ik heb weleens vaker hier op het forum geschreven dat er veel in de audiohobby te maken heeft met TRILLINGEN en dat deze trillingen een natuurkundige wet en universele wet is.

Veel van de electronica en dus ook in de audiohobby heeft vele raakvlakken die te maken hebben met de natuurkunde. Denk maar even aan de wet van Ohm bijvoorbeeld.

In het bewuste boek wat ik hier heb aangehaald is er dan ook een hoofdstuk wat gaat over trillingen en hierin staat ook iets over bijvoorbeeld de wet van Ohm en electriciteit. (...)

De onverlaten die simpele zielen en onnozele halzen bedriegen omwille van geldelijk gewin, roepen een zwaar, ja zeer zwaar oordeel over zichzelve af... :o