Jump to content

Het Nummer met de meeste emotionele gevoel


luxmanL81
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

Demasadio Corazon van diezelfde Willy, ook niet gek

Stand by me, John Lennon of Willy Deville ook in vele versies.

 

Maar hartverscheurend van Lennon: "Mother"

 

PS er is vorig jar nog een live LP van Willy Deville verschenen van recent optreden in Duitsland. Was een groot succes, o.a. dankzij de geweldige band.

Link to comment
Share on other sites

Prachtig nummer inderdaad maar de mooiste uitvoering vind ik toch die van Tim Rose. Fantastisch.

 

Tim Rose - Hey Joe

 

Groeten...

 

Inderdaad een heel beklijvende versie, zeer veel kippenvel en dit op PC

Rauw gezongen en gespeeld, met veel soul ...

 

Schitterend dat er nog een heleboel Hey Joe te beluisteren vallen, waaronder in tienerklanken op de voormalige BRT

 

Tanx man, make my day :rolleyes:

 

Gr

Stef

Link to comment
Share on other sites

"God Save The Queen" en "I am the antichrist" van The Sex Pistols :lol:

Krijg altij zin op auto's in elkaar te rammen, flikken op hun donder te geven, baldadig te shokeren! :lol::lol::lol:

;) RastaPhil

 

serieus: "The Lonesome Death of Hatty Carol" (Bob Dylan) door Michael Rose (Black Uhuru) op de "Is It Rolling Bob" compilatie CD met Sly en Robbie.

Some Maria Callas stuff

"A Little Help from my Friends" door Joe Cocker op Woodstock (live)

enz

enz

hangt natuurlijk w

Link to comment
Share on other sites

"God Save The Queen" en "I am the antichrist" van The Sex Pistols

Krijg altij zin op auto's in elkaar te rammen, flikken op hun donder te geven, baldadig te shokeren!

RastaPhil

 

wel ze gaan een optreden geven in London vr het 30j bestaan van de LP Never mind The Bollocks en dit op 8 nov in de Brixton Academy :) I wanna go ...

 

Gr

Stef

Link to comment
Share on other sites

"God Save The Queen" en "I am the antichrist" van The Sex Pistols

Krijg altij zin op auto's in elkaar te rammen, flikken op hun donder te geven, baldadig te shokeren!

RastaPhil

 

wel ze gaan een optreden geven in London vr het 30j bestaan van de LP Never mind The Bollocks en dit op 8 nov in de Brixton Academy :) I wanna go ...

 

Gr

Stef

 

Daar ga je toch niet heen..? 30 jaar na dato? F*ck the sexpistols! Ouwe mannen die proberen te rebeleren? Laten ze toch als ze geen poen meer hebben een krantenwijk nemen. Val ons niet lastig met deze nostalgie!

 

Dat was in '76 fantastisch maar nu.....................lachwekkend of zielig misschien wel.

 

 

Hebben jullie al gemerkt dat als je F*uck tikt er automatisch de term verschijnt: potjandriedubbeltjes?

 

Dat je het taalgebruik niet de spuigaten uit wilt laten lopen begrijp ik maar : potjandriedubbeltjes.

 

Is dit de site van Andr

Link to comment
Share on other sites

Hebben jullie al gemerkt dat als je F*uck tikt er automatisch de term verschijnt: potjandriedubbeltjes?

Dat je het taalgebruik niet de spuigaten uit wilt laten lopen begrijp ik maar : potjandriedubbeltjes.

potjandriedubbeltjes!!!!!!!!!!!: moderators dit is zielig!!!!! H

Link to comment
Share on other sites

Een paar nummers die zomaar in me op komen:

  • After Forever - Forlorn Hope
  • Eddie Vedder & Neil Young - The Long Road (vind deze versie mooier dan die met Nusrat Fateh Ali Khan)
  • Porcupine Tree - Last Chance To Evacuate Planet Earth (Before It Is Recycled)
  • Pearl Jam - Black
  • The Gathering - Home
  • Tool - Wings For Marie / 10.000 Days

En er zijn er ongetwijfeld nog veel meer die mij kippevel bezorgen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...