Hans Posted 19 februari 2003 Report Share Posted 19 februari 2003 Hallo Henrie, Ik zou de uitleg van Haudio toch maar in de gaten houden. Ik ben die ook weleens in een gebruiksaanwijzing tegengekomen. Je kunt wel twee paar speakers aansluiten, maar je kunt maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 februari 2003 Author Report Share Posted 19 februari 2003 Geplaatst door Hans:Hallo Henrie, Ik zou de uitleg van Haudio toch maar in de gaten houden. Ik ben die ook weleens in een gebruiksaanwijzing tegengekomen. Je kunt dus wel twee paar speakers aansluiten, maar je kunt maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 maart 2003 Author Report Share Posted 3 maart 2003 Zo, nog weer (een laatste maal denk ik) dit topic opgedoken uit de diepten van dit forum Ik heb ff een (kleine) recensie op het 'recensie-forum' gezet, over het setje van mijn vader dat ik afgelopen weekend heb kunnen beluisteren (met eigen cd's). Nog even ter aanvulling op voorgaande berichten: de speakers waren Quadrals van het type Aurum 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts