Jump to content

Oude Philips CD Speler

Ramon36
 Share

Recommended Posts

Hi Allemaal,

Ik heb sinds kort een Oude Philips Cd Spler van mijn broer gehad,

hij heeft namelijk een nieuwe hifi set aangeschaft,dus mocht ik de oude cd speler hebben

Het is een Philips Cd 473,een echt oudje dus,maar hij speelt nog prima

Alleen,op dit moment staat hij aangesloten op mijn Pioneer Homecinema set,

Maar ik zou hem graag gebruiken om een Hifi set op te bouwen.

Iemand sugesties,voor versterker(s) en speakers,om er alles uit te kunnen halen?

Dank

Gr,Ramon

Welkom Ramon,

Het is wat moeilijk om hier specifiek een versterker en luidsprekeradvies te geven. Ik heb in ieder geval geen idee wat jij lekker vindt klinken en wat jouw smaak en voorkeur is. Ook weet ik niet wat je kan besteden.

Misschien is er een serieuze hifi-winkel bij jou in de buurt waar je eens een keer wat kan beluisteren, je krijgt dan een idee wat er zoal mogelijk is op versterker en luidsprekergebied.

Een versterker, maar ook voor luidsprekers zou je ook een tweedehands kunnen kopen, je kan zo meer waar voor je geld krijgen. Koop dan wel bij een betrouwbaar adres, zodat je garantie krrijgt mocht er iets mis zijn.

Als je handig bent kun je ook overwegen zelf je luidsprekers te bouwen. Er zijn zelfbouwluidsprekerwinkels als Speakerland, Speaker&Co of Remo, maar ook zijn er websites waar je beproefde modellen kan vinden. Je kan dan voor een fraktie van de kosten en wat moeite een hoogwaardig luidsprekersysteem verkrijgen. Bovendien is het een leuke hobby.