grollo Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Heren en (dames ?) Waarschijnlijk is dit onderwerp al 283 keer de revue gepasseerd. Ik wil een tweedehands DVD speler kopen Budget ongeveer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Als nieuw ook een optie is: Cambridge Audio DVD89. Speelt alle formaten af, is stiekem ook regiovrij (al wordt dat nergens vermeld) en klinkt prima. Met dvd ook prima beeld, al kan ik dat op m'n kleine tv'tje niet zo goed beoordelen. Hij heeft zo ongeveer alle in/uitgangen die je maar kunt bedenken (o.a. scart, dvi en hdmi)... Hij kost ongeveer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Vergeet alle reguliere merken en al helemaal die Cambridge... the one to get is nu de Oppo... fantatstische speler voor dat geld, genoeg over te vinden op het internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Vergeet alle reguliere merken en al helemaal die Cambridge... the one to get is nu de Oppo... fantatstische speler voor dat geld, genoeg over te vinden op het internet. gemaakt door arjan de Goeij BV Ik zou voor een sony gaan. komt keer op keer goed uit de bus. tenminste in de testen die ik lees. Alle DVD spelers zijn denk ik wel goed. Cambridge zal ongetwijfeld oke zijn maar wellicht wat exotisch. marantz ook leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Vergeet alle reguliere merken en al helemaal die Cambridge... the one to get is nu de Oppo... fantatstische speler voor dat geld, genoeg over te vinden op het internet. Wat is er nou weer mis met Cambridge? Alleen het feit dat ik zo'n ding heb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 DVP NS 305 van sony Ik weet niet of hij nu nog op de markt is , maar prima ding, prima geluid en beeld, speelt zelfs met 154 volt wisselspanning nog onverdroten zijn deuntje , integenstelling tot zijn 70 maal duurdere top cd tegenspelers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Laat die ZoNies nou eens allemaal in de rekken staan. Er is geen enkele ZoNie te vinden die NIET lastig doet. Wil je een muzikaal topproduct dan is er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Paar dagen geleden stond er nog een (2e hands) Toshiba SD-900 op htforum, meen voor 400 euro. Denk dat de verkoper hem verkocht heeft, of besloten heeft hem zelf te houden. Vrij aardige speler, ook met cd (was ooit dik 1500 euro), doet alleen geen sacd en heeft geen digitale video out. Verhip hear staat ie nog http://www.hear.nl/2dehands/5635-Toshiba-sd-900e.html (op HT forum was de prijs wat verder gezakt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 23 april 2007 Report Share Posted 23 april 2007 Vergeet alle reguliere merken en al helemaal die Cambridge... the one to get is nu de Oppo... fantatstische speler voor dat geld, genoeg over te vinden op het internet. Wat is er nou weer mis met Cambridge? Alleen het feit dat ik zo'n ding heb? Nee, omdat 35% binnen 3 maanden stuk gaat.... Vergeet alle reguliere merken en al helemaal die Cambridge... the one to get is nu de Oppo... fantatstische speler voor dat geld, genoeg over te vinden op het internet. gemaakt door arjan de Goeij BV Ik zou voor een sony gaan. komt keer op keer goed uit de bus. tenminste in de testen die ik lees. Alle DVD spelers zijn denk ik wel goed. Cambridge zal ongetwijfeld oke zijn maar wellicht wat exotisch. marantz ook leuk. Als je enigszins de moeite had genomen een search te doen op het woord Oppo dan had je dit niet gezegd. Zo'n Oppo van nog geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 april 2007 Report Share Posted 23 april 2007 Vergeet alle reguliere merken en al helemaal die Cambridge... the one to get is nu de Oppo... fantatstische speler voor dat geld, genoeg over te vinden op het internet. Wat is er nou weer mis met Cambridge? Alleen het feit dat ik zo'n ding heb? Nee, omdat 35% binnen 3 maanden stuk gaat.... Geen last van gelukkig... Is dat trouwens een feit, dat 35% zo snel stuk gaat, en zo ja, waar heb je dat vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 april 2007 Report Share Posted 24 april 2007 Alleen het feit dat ik zo'n ding heb? Ja, alleen daarom... Laat die ZoNies nou eens allemaal in de rekken staan. Er is geen enkele ZoNie te vinden die NIET lastig doet. Wil je een muzikaal topproduct dan is er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts