Kermit Posted 26 januari 2003 Report Share Posted 26 januari 2003 Ik was al een hele tijd op zoek naar een setje van deze luidsprekers. En nog wel een paar meer, gezien de regelmatig verschenen advertenties met te koop gevraagd. En nu heb ik een setje te pakken gekregen. Dus ik ben heel blij. Een stap voorwaarts voor mijn werkkamerset (stond Kef RR101/3). Wie kent die luidspreker en wie heeft ze wel eens gehoord of zelf in bezit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 John, ik ken ze niet en ik kan ze geen van beiden vinden op de site van Kef. Uit welk decennium zijn ze ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 27 januari 2003 Author Report Share Posted 27 januari 2003 Uit 19990 ongeveer. Ik stuur je een scan van een recensie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Hai Kermit, Zijn dat niet van die dingen met een KUBE erbij? Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts