nadasurf Posted 27 februari 2007 Report Share Posted 27 februari 2007 Hallo Audiofielen , Ik ben bezig met een zelfbouwproject ga een coax speaker bouwen met een Seas units maar heb omdat ik mijn vloerstaanders beuh was een paar in mijn ogen onbekende minimonitors gekocht en wel de Monitor audio studio 2 alleen die stands zijn niks veel te laag zijn maar 50 centimeters hoog dan moet ik op ge grond zitten voor de juiste weergave . Nu net mijn monoblokken op gehaald uit duitsland en de studio 2 eraan gehangen wat een geluid !!! voor zo,n kleine speaker en een detail komt goed los en ook wat hij weergeeft in laag is zeer strak te noemen. wie kent deze speakers dus met de goude units nee ze gaan nooit meer weg en dienen als referentie voor mijn Seas coax systeem . Zo en nu maar weer genieten... Groeten Nadasurf Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 februari 2007 Report Share Posted 27 februari 2007 Een beetje moeilijk leesbaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nadasurf Posted 27 februari 2007 Author Report Share Posted 27 februari 2007 Quote : Een beetje moeilijk leesbaar.. Had haast in het kort, wie kan mij meer vertellen over de Monitor audio studio 2 Groeten Nadasurf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 27 februari 2007 Report Share Posted 27 februari 2007 De studio 2 is een 2-weg monitorspeaker met een 12cm woofer en een 25mm metaldome met ferrofluid. Het bereik loopt van 55Hz - 30kHz +/- 3Db. Gevoeligheid van 89 dB en een gewicht van 5,5 kg. Afmetingen: 17 x27 x20cm Geschik voor bi-wiring. Nieuwprijs rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
nadasurf Posted 27 februari 2007 Author Report Share Posted 27 februari 2007 Bedankt Geerdie , Onderhand een paar engelse reviews opgevist , blijkbaar niet veel verkocht deze monitor in Nederland. Toch hele mooie cijfers wat bereik betreft een goede sub intgreren en je heb fullrange Ik ben in bezit van een paar met stands uit 1999 en koste toen een veelvoud in guldens nieuw, Jammer dat ze niet meer leverbaar zijn en voor 600 euro Nu maar afwachten of mijn Seas coax ook zo gaat klinken of beter Groeten Nadasurf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts