Jump to content

Luidsprekers en buizen

carl
 Share

Recommended Posts

[...]waarbij mijn voorkeur het gesloten systeem van de Heresy blijft.[...]

:) Het lelijke eendje van de audiowereld en na vele decennia nog steeds een "geheimtip".

13.jpg

guust is briljant en de serie had een of andere nobel prijs moeten krijgen. grrretverrrdrrie

Er zijn redelijk wat mensen die inmiddels wel weten dat de Heresy, Cornwall of Lascala schitterende weergevers zijn, over aandacht hebben de afgelopen jaren niet hoeven klagen, echter wel heel erg vaak wordt toch gekozen voor een fraaier vormgegeven - althans vindt men - exemplaar en neemt men genoegen met minder muziek.

Speakers worden wel heel erg vaak op het oog gekozen, met alle ellende van dien.......... :(

Er zijn redelijk wat mensen die inmiddels wel weten dat de Heresy, Cornwall of Lascala schitterende weergevers zijn, over aandacht hebben de afgelopen jaren niet hoeven klagen, echter wel heel erg vaak wordt toch gekozen voor een fraaier vormgegeven - althans vindt men - exemplaar en neemt men genoegen met minder muziek.

Speakers worden wel heel erg vaak op het oog gekozen, met alle ellende van dien.......... :(

Mmm, ik heb tijdens mijn zoektocht in de jaren 80 deze gehoord maar toch voor Solosound (=Nederlands) electrostaten gekozen. Maar ik vind hoorns nog steeds erg mooi, wellicht was mijn set als ik die keuze had gemaakt een heel andere geworden. Ik zou ze nu wel eens terug willen horen, nu ik toch wat meer verwend ben geworden ;)

Ik heb zowel de Guust Flater Saga als de Robbedoes serie van Franquin compleet.Wat is er nu leuker dan naar een goede strip te luisteren als je naar je installatie leest.

Overigens denk ik dat je de Flaterfoon alleen met hoorns op life niveau in je luisterkamer kan krijgen - eenmalig!