spido Posted 14 februari 2007 Report Share Posted 14 februari 2007 Er zijn hear veel ontevredenen, heb ik gemerkt. Zij hebben een audio-installatie die hen toch niet zo bevalt, bij nader inhoren. En doordat zij die installatie toch echt zelf bewust hebben uitgekozen en/of samengesteld, raken zij nu in een identiteitsconflict: ben ik - degene, dus, die de installatie nu ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 februari 2007 Members Report Share Posted 14 februari 2007 [...] Vaak zijn verdere verbeteringen mogelijk. Niet alleen b Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 februari 2007 Report Share Posted 14 februari 2007 Terwijl er toch zo vaak - heel goedkoop! - met uiterst eenvoudige middelen w Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 14 februari 2007 Report Share Posted 14 februari 2007 Lekker stukje tekst, Spido! Ik ben het met je eens dat verbeteringen meestal gewoon bij het stel luidsprekers is te vinden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 14 februari 2007 Report Share Posted 14 februari 2007 Gelukkig komen er steeds meer speakers op de markt waar wel is nagedacht over de kwaliteit van de filtercomponenten, echter het gevolg is wel dat de prijs behoorlijk stijgt. Als je een doorsnee filter bekijkt lopen de rillingen je vaak over de rug, welk een ellende een signaal doormaakt, elco's in serie met midrange units en soms zelfs voor een tweeter, absoluut onacceptabel. Hier ligt inderdaad voor velen de deur naar een wereld vol muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts