m44 Posted 1 januari 2007 Report Share Posted 1 januari 2007 aan alle geluidsfanatiekelingen en muziekliefhebbers veel geluk en gezondheid toegewenst. Welke speakers zou je gaan kopen als je de staatsloterij gewonnen had? voor mij de jbl k2 (het eerste model) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 1 januari 2007 Report Share Posted 1 januari 2007 De beste wensen allemaal! Als ik de loterij had gewonnen, helaas is dat niet zo (had wel een lot gekregen). Mijn keuze ging dan naar de B&W 800D, en een zeer zwaar set van accuphase erbij. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Voor mij makkelijk te beantwoorden vraag Een Genesis 1.1 en daarna op zoek naar het huis waar ze inpassen. Zonder enige twijfel dat ik dat zou doen bij een gewonnen prijs van > Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 aan alle geluidsfanatiekelingen en muziekliefhebbers veel geluk en gezondheid toegewenst. Welke speakers zou je gaan kopen als je de staatsloterij gewonnen had? voor mij de jbl k2 (het eerste model) Ook veel luistergenoegen in 2007 gewenst! Als ik de staatsloterij gewonnen had zou ik direct beginnen met een andere ruimte om de bestaande speakers heen te bouwen, maar ik zou geen andere speakers kopen... Sorry! Toine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts