WanFie Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Wat heeft het voor zin te gaan METEN aan iets waaraan toch geen verschil is te HOREN....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Ik heb verleden week mijn rack verzet en daarbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Dus er zijn mensen die verschillen horen tussen kabels zonder dat een oorzaak duidelijk meetbaar is, en daarentegen zijn er mensen die het verschil niet horen, omdat het niet meetbaar is. Daarnaast zijn er mensen die het verschil niet horen, omdat er gewoon geen verschil tussen kabels is en kan zijn. Of is dat weer de tweede groep... Dit wordt allemaal een beetje raar. Maar ik denk dat als ik mijn VdH interlink zou vervangen met een ander merk, dat het tonaal anders zou zijn. Of het beter is hangt weer af van mijn oren en smaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRPH Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Ik heb hier nog een wetenschappelijk rapport liggen over de invloed van luidsprekerkabels op de dempingsfactor van versterkers.Helaas mag ik dat (nog) niet naar buiten brengen. Jammer hoor. Zijn de foldertjes van die nieuwe lijn gevlochten kabeltjes nog niet klaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Ik heb hier nog een wetenschappelijk rapport liggen over de invloed van luidsprekerkabels op de dempingsfactor van versterkers. Helaas mag ik dat (nog) niet naar buiten brengen. Jammer hoor. Zijn de foldertjes van die nieuwe lijn gevlochten kabeltjes nog niet klaar? Het rapport komt niet van Array, maar van een Natuurkundig Proffessor van TUE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Ik heb hier nog een wetenschappelijk rapport liggen over de invloed van luidsprekerkabels op de dempingsfactor van versterkers. Helaas mag ik dat (nog) niet naar buiten brengen. Jammer hoor. Zijn de foldertjes van die nieuwe lijn gevlochten kabeltjes nog niet klaar? En jij doet steeds vookomen dat jij niet op de man speelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRPH Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Ik heb hier nog een wetenschappelijk rapport liggen over de invloed van luidsprekerkabels op de dempingsfactor van versterkers. Helaas mag ik dat (nog) niet naar buiten brengen. Jammer hoor. Zijn de foldertjes van die nieuwe lijn gevlochten kabeltjes nog niet klaar? En jij doet steeds vookomen dat jij niet op de man speelt. Precies. Ik gebruikte een smiley met een knipoog omdat ik weet dat Hans een broer heeft die behalve iets met versterkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Ik heb hier nog een wetenschappelijk rapport liggen over de invloed van luidsprekerkabels op de dempingsfactor van versterkers. Helaas mag ik dat (nog) niet naar buiten brengen. Jammer hoor. Zijn de foldertjes van die nieuwe lijn gevlochten kabeltjes nog niet klaar? En jij doet steeds vookomen dat jij niet op de man speelt. Precies. Ik gebruikte een smiley met een knipoog omdat ik weet dat Hans een broer heeft die behalve iets met versterkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRPH Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Toch niet goed beredeneerd... Array is n.l. alleen via internet te koop. Zie LINKOverigens is die broer al geruime tijd uit Array gestapt. Ontwerpen doet hij er echter nog w Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 28 oktober 2006 Report Share Posted 28 oktober 2006 Zoals ik het dus moet interpeteren. Zijn Jij en en Ravon de aardappelschil epxerts. En de rest van het forum de hobbyisten? Niet om te zieken maar dan kan ik jou tekst in de juiste context plaatsen Nou nee. Kijk, expert betekent veel weten van bijna niets. Per saldo weet je dus niet meer, je bent niet 'verheven' o.i.d. De andere aardappelschilexpert die ik bedoelde was Jacco. Als iemand meet, en die verbind daar conclusies aan, dan ben ik er oprecht benieuwd naar hoe die persoon tot die conclusies komt (in dit geval de conclusie "beyond reasonable doubt"). En juist dat kon ik niet zien in die thread die begon met meetplots van Jacco. Het onderscheid tussen hobbyist en deskundige maakte ik alleen om duidelijk te maken dat ik aan een hobbyist een dergelijke vraag niet stel. Dan zou je namelijk alleen maar zitten te zagen. Ik ben trouwens dol op aardappelen. Magische knol. Biedt enorme culinaire mogelijkheden. Niet om te zieken Van jou weet ik al lang dat jij dat niet doet. Ik verwacht dat heren moderators ook weten dat dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 oktober 2006 Report Share Posted 29 oktober 2006 Toch niet goed beredeneerd... Array is n.l. alleen via internet te koop. Zie LINK Overigens is die broer al geruime tijd uit Array gestapt. Ontwerpen doet hij er echter nog w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts