Jump to content

Luxman site

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

Hoi, heeft iemand van jullie de luxman site in zijn binnenzak zitten? Ik kan 'm niet meer vinden op het net. Jammer, vind het wel eens leuk om te kijken of er iets nieuws is.

Vind het ook wel vreemd trouwens dat Vincent geen eigen site heeft of ik heb 'm (nog) niet kunnen vinden. Wel die duitse maar verder niks. Groet,

Andre

Vind het ook wel vreemd trouwens dat Vincent geen eigen site heeft of ik heb 'm (nog) niet kunnen vinden. Wel die duitse maar verder niks.

Volgens mij heeft Vincent alleen maar die duitse site. De producent, Shengya, heeft wel een eigen site:

http://www.shengya-audio.com/en_intro.asp

Hopelijk zijn de produkten iets degelijker dan het taalgebruik op die site. Onderstaand citaat probeert waarschijnlijk te vertellen dat Vincent van Shengya af komt:

1993 year shengya is for the sake of the oversea market of military advance,

" Vicent" of next ensign the brand settle to oversea development brand.

Today the " Vicent" have already be sold very welled the world-wide locations,

It is special to have become to very have the influence in the European" Vicent" in region

Of stereo set brand!

German STEREO magazine shengyaSV238 that comment on

Maar je zou er ook in kunnen lezen dat de militairen al sinds 1993 oprukken met behulp van Vincent! :o

Ze houden er bij Shengya blijkbaar niet van geld te verspillen aan vertalers ;)

Met vliendelijke gloet,

Jan

• 4 months later...

beste heren ik heb een luxman versterker een a 311 ik heb de versterker al een aantal jaar en heb hem ook tweede hands gekocht. na enige tijd ging de phone uitgang brommen en als ik er aan zat kwam er weer geluid uit. en soms viel rechter speaker kanaal uit.

ik heb hem naar een reparatuur gebracht en die dacht dat het een lekkende potmeter was en zei er bij dat het van alles kan zijn.

dus ik besloot of een nieuwe of goede tweedehands.

Dus ik kwam toevalig langs een tweedw hands audio zaak en ik zag een luxman Lv112 staan en dacht die koop ik dan is mijn probleem op gelost.

het phoho verhaal was opgelost alleen dit keer viel weer het rechterspeaker kanaal uit.

Ik heb alles maar dan ook alles vervangen de speakers, kabels,stekkertjes,zelfs de speakers want ik dacht dat het met de speakers zelf te maken had.

weet iemand wat ik kan doen ik wordt er gek van. Is dat iets van luxman versterkers de gewoonte of ouderdom of kortsluiting dat het rechter kanaal weg valt :confused::confused::confused::blink: