Jump to content

Wilson audio


mordante
 Share

Recommended Posts

Heb niet even een 20 minuten naar een set wilson audio wat puppies zitten luisteren, ze zijn nog niet helemaal ingespeeld. Maar ik was best onder de indruk.

 

de pre/power en CD waren van de firma Mark Levison, bekabeling Cardas.

 

Doe mij ook maar zo'n setje :) (helaas is zo'n set een aantal jaar salarissen voor mij)

Link to comment
Share on other sites

Puppy! Puppy?

Heb net even een 20 minuten naar een set wilson audio wat puppies zitten luisteren.

 

Luisteren

Ze zijn nog niet helemaal ingespeeld.

 

Conclusie

Maar ik was best onder de indruk.

 

Set beschrijving

de pre/power en CD waren van de firma Mark Levison, bekabeling Cardas.

 

PS:

Doe mij ook maar zo'n setje  :)  (helaas is zo'n set een aantal jaar salarissen voor mij)

 

Ik heb je quote even veranderd in een stijl die we op een andere website heel duidelijk tegenkomen. Daar staat echter ook heel veel bla-bla in, dus dat heb ik er voor de zekerheid niet bijgedaan... :P:lol:

 

Prima recensie hoor, d

Link to comment
Share on other sites

Puppy! Puppy?

Heb net even een 20 minuten naar een set wilson audio wat puppies zitten luisteren.

 

Luisteren

Ze zijn nog niet helemaal ingespeeld.

 

Conclusie

Maar ik was best onder de indruk.

 

Set beschrijving

de pre/power en CD waren van de firma Mark Levison, bekabeling Cardas.

 

PS:

Doe mij ook maar zo'n setje

Edited by audiofreak
Link to comment
Share on other sites

Ik heb bij de laatste VAD aan het eind even 10 minuten geluisterd toen de heren importeurs zelf even konden draaien. Er werd daar gedraaid met de nieuwste Arcam's P1 monoblocks, maar dat was een 175W/8 Ohm en die konden de speakers dus eigenlijk niet lekker aansturen. Maar ik was wel dermate onder de indruk van de Wilson's!

Link to comment
Share on other sites

Maar dat was dan zeker om hun fysieke kwaliteiten...

Mooi is anders, als je dat bedoelt. Ik vind ze eigenlijk lelijk. Wil je iets moois, dan kan je toch bijna alleen bij de Italianen terecht, wat kunnen die alles een geweldige "look" geven.

Maar wat ik hoorde gaf wel blijk van een geweldige potentie. Er zat veel meer in dan er nu uit kwam.

Ik zou die Wilson's wel eens achter mijn set willen horen! (Of misschien ook maar beter van niet........)

Link to comment
Share on other sites

Wilson Audio spreekt mij ook erg aan.

Een paar maanden geleden heb ik nog een luistershow bij Mijn Hifi bijgewoond en geluisterd naar de Wilson Audio Maxx.

 

wilsonmaxx.jpg

Twee Halcro DM58 mono's met aan weerszijden Wilson Audio Maxx

 

Deze ca. 1.60 meter hoge, 200 kilo zware en full range beauties waren aangesloten op Halcro monoblokken, Mark Levinson No.32 Ref. voorversterker en ML 390S cd-speler en zette met deze apparatuur een ongekend realistisch plaatje neer.

Ik meen dat de Maxx qua rangorde direct onder de Grand Slam X zit en zullen waarschijnlijk onbetaalbaar zijn. Als ik er het geld voor had mogen ze de Maxx van mij zo m'n woonkamer binnenrollen. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...