Jump to content

Bizar en kleurijk....


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Volgens mij heb ik in het souterrain geen 'ontploffing' nodig, Hans heeft zich al mogen verbazen over de 'dode' ruimte :D

Ik wil wel eens nameten hoe het frequentiespectrum eruit ziet, maar ik heb geen rta-meter o.i.d. :unsure:

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

:D Indian Joe. :lol:;)

Aha, Indian Joe in zijn tipi...

 

Ben toch benieuwd hoe het klinkt die levensgrote electrostaten in gedempte omgeving. Ik zie dat aan de binnenste panelen een plaat is bevestigd. Is dat ter vermindering van akoestische kortsluiting?

Link to comment
Share on other sites

Wow, een gemiddelde huisvrouw schiet acuut in de vlekken als ze dit zien! Indrukwekkend!

 

Ik begreep van de uitleg van Hans nog niet goed wat ik me voor moest stellen maar dit verklaard een hele boel. Ik zat meer te denken aan de luisterruimte van Thingman maar dit is zo te zien van gelijk niveau. Thingman heeft het wat netter afgewerkt met kleurtjes enzo...

 

nando

Link to comment
Share on other sites

:D Hoi Ron,

Klopt ja,en ook een soort "transmission line"effekt.Kijk maar goed tussen de luidsprekers die beige gordijn opening schuin naar onderen toe groter wordend.

Achter die panelen zit een opening van15cm,1,5meter hoog v/d achterwand(muur)

af.Totale lengte v/d achter tot de voorkant ongeveer 4,5meter(volstaan met halve golflengte,dus tot ong.40 Hz nog goeie output,ondanks de kamerlengte.

Maar leuk als je wilt komen luisteren(en de rommel niet erg vind),stuur een pmetje. ;)

Groeten, Jerry.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...