Jump to content

Dodelijk saai op Heare!!!!!


Guest C J
 Share

Recommended Posts

Guest C J
Waar het om gaat, is dat mensen met vragen durven te komen en zich niet schamen voor hun, noem het maar onkunde.

Volgens mij valt dat best wel mee <_< Ondanks dat ik kwa leeftijd wellicht de langste tijd gehad heb, sta ik nog in de kinderschoenen qua audio/hifi :huh:

 

Ooit (eind 80'er jaren) ben ik gedurende 2 jaar bezig geweest met audio (waaraan ik w

Link to comment
Share on other sites

Guest C J
En verder is het misschien wel handig om een soort kennismakings forum hear neer te zetten. Apart voor nieuwelingen en voor wie het leuk/handig vind. :rolleyes:

Nou, ik zou zo zeggen, stuur eens een meel aan forumbeheer :) Wie weet wordt het een succes.

Kan ik wel doen ja. :)

Kijk nu komen we dus toch ergens. :rolleyes: Geen slecht idee om potentiele nieuwelingen een handje te helpen. :D:lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest C J
Eigenlijk voel ik mij niet zo aangesproken. Als ik het gevoel heb een bijdrage te kunnen leveren, dan doe ik dat en soms flink uitgebreid. Soms reageer ik melig en dat hoort er ook bij. Het meest dodelijk voor een forum als dit zijn op de persoon gerichte negatieve acties.

 

Ik vind verslagen van luistersessies het meest interessant.

Natuurlijk, ieder zijn mening en zijn meug. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest C J
Dan hebben jullie allebei verloren, de mooiste is toch mijn vriendinnetje  :D

He Duck, ik lees net dat jij op 30 juni 2002 in Den Haag bent geboren. En nu al een vriendinnetje? Jij bent er wel errug vroeg bij. :D:D:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ondanks dat ik kwa leeftijd wellicht de langste tijd gehad heb, sta ik nog in de kinderschoenen qua audio/hifi  :huh:

 

Al met al heb ik nu dus slechts zo'n 5 jaar "ervaring"  :blink:

Oh Henk..ik zou je haast vergeten :blink:

 

Dat is te horen ook :lol::P;)

Link to comment
Share on other sites

Guest C J
Echt een reactie om de boel eens lekker te stimuleren. Waarom ben je deze draad eigenlijk begonnen? :confused:

Puur en alleen om de boel wat leven in te blazen en, om ons allen toch ook eens even aan het denken te zetten. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil hier nog wel even iets zinnigs op zeggen als redelijke nieuweling.

 

Ik ben tegelijk hear gekomen en bij hifi, met wat ik nu wel begrijp een eerste topic die om de reacties vraagt die ik toen ook wel terecht heb gekregen, maar dat schrok mij niet echt af. Ik kon er wel om lachen. Nu kom ik nog regelmatig op beide forums maar om verschillende redenen. Ik vind dat het er hear wat gemoedelijker aan toe gaat en dat je er hear makkelijker tussen komt alleen is het allemaal wat oppervlakkiger en haal ik vaak mijn belangrijkste info van hifi. Als ik iest specifieks wil weten post ik het vaak daar ipv. hear. Dit om 2 redenen, Er zijn meer mensen die daar kijken en ik heb het gevoel dat er daar meer kennis is, dit volgt eigenlijk uit het feit dat er daar meer mensen komen.

 

Maar hear is het gezelliger en ik heb nu dan ook besloten om mijn vragen hear maar te stellen in het vervolg en kom ik er dan niet uit, dan kan ik altijd nog wel uitwijken naar hifi.

Link to comment
Share on other sites

Dodelijk saai, hear.

Ja, dat klopt wel.

Maar zodra je wat leven in de brouwerij brengt,

word je er afgeso*terd...

Let wel, er is een verschil tusssen "leven in de brouwerij" en "beledigend/denigrerend". Ook ik snap een aantal van die "humoristische beledigingen" niet. <_<

 

En met bekvechten win je ook geen literatuurprijs -_-

Link to comment
Share on other sites

zijn we gewoon niet giga verwend.........???

de meeste hebbe giga installaties en kabels boxen enz

 

dus is er dan nog wel wat nieuws te vertellen......

alles is er toch al?????????????????

 

 

althans nu nog ,want over een paar jaar zit een ieder aan die home cinema systems,

en zijn er niet zoveel echte amplifiers op de markt

 

 

en voor de muziekfreak

luister is naar het nummer "everything" van de nieuwe alanis

 

soms zit het mee en som zit het tegen

soms is het hard

soms is het rock

soms is het hardrock

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...