Jump to content

Super netsnoer?


PD
 Share

Recommended Posts

beste pietje,

 

leg mij eens uit of ik een slecht netsnoer ook hoor met de cdspeler op pauze? en het volume vol gas.

De CD speler op pauze???????? :huh: word de uitgang op dat moment niet gemute. Volgens mij kan je dan niet horen wat er aan ruis en brom vanaf de cd speler komt :unsure:

 

Marcel

Link to comment
Share on other sites

beste pietje,

 

leg mij eens uit of ik een slecht netsnoer ook hoor met de cdspeler op pauze? en het volume vol gas.

De CD speler op pauze???????? :huh: word de uitgang op dat moment niet gemute. Volgens mij kan je dan niet horen wat er aan ruis en brom vanaf de cd speler komt :unsure:

 

Marcel

we helen de mute torren eruit

 

snap je hem nou pietje???????<<<< :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ik heb geprobeerd wat te lezen op dit topic maar 14 paginas over netsnoeren gaat mij echt te ver.

500 euro voor netsnoeren gaat sommigen echter niet te ver.....

ja,en waarom zou dat nie mogen?

 

Laten ze het jou betalen?

Ik zeg niet dat het niet zou mogen. Ik vind het alleen wel gek dat diezelfde mensen bij andere aankopen hun verstand wel gebruiken. Je zet op een stofzuiger toch ook geen netsnoer van 1000 euro? Of zuigt ie dan beter?

Echt zo'n opmerking van iemand met een supertech torentje.

Even verder met de onzinlogica:

 

Als een dure kabel verbetering realiseert op een dure set, waarom doet zo'n kabel dat dan niet op een supertechtorentje? Als die kabel een zogenaamd "eigen karakter" heeft, dan bedoel je daar neem ik aan ook mee dat dit karakter niet afhangt van de set waar deze aan vastzit. Of is het ineens zo dat grote versterkers/draaitafelmoteren meer troep uitstralen dan een supertech, en dat je dus eigenlijk een netkabel koopt om slechte eigenschappen van de rest van je set te compenseren? Misschien wordt het stopcontact wel boos als er zo'n goedkope stekker inzit.

Link to comment
Share on other sites

Misschien wordt het stopcontact wel boos als er zo'n goedkope stekker inzit.

Dat zou wel eens kunnen. Het valt mij op dat gewone 40W gloeipeertjes in de schemerlampen etc. de laatste jaren veel korter mee gaan dan daarvoor. Zou het stopcontact ze teveel pesten waardoor ze voortijdig een hartaanval krijgen ??? Zou een duur zilveren netsnoer hierin verbetering kunnen brengen? Wordt dan wel een snoer met een schemerlamp er aan in plaats van een schemerlamp met snoer.

 

:lol:;)

Link to comment
Share on other sites

Misschien wordt het stopcontact wel boos als er zo'n goedkope stekker inzit.

Dat zou wel eens kunnen. Het valt mij op dat gewone 40W gloeipeertjes in de schemerlampen etc. de laatste jaren veel korter mee gaan dan daarvoor. Zou het stopcontact ze teveel pesten waardoor ze voortijdig een hartaanval krijgen ??? Zou een duur zilveren netsnoer hierin verbetering kunnen brengen? Wordt dan wel een snoer met een schemerlamp er aan in plaats van een schemerlamp met snoer.

Ze zijn van plan op internet via het stopcontact aan te bieden. Moet je nagaan. Mijn gok is dat een peertje dan nog 400 branduren heeft.

Link to comment
Share on other sites

Misschien wordt het stopcontact wel boos als er zo'n goedkope stekker inzit.

Dat zou wel eens kunnen. Het valt mij op dat gewone 40W gloeipeertjes in de schemerlampen etc. de laatste jaren veel korter mee gaan dan daarvoor. Zou het stopcontact ze teveel pesten waardoor ze voortijdig een hartaanval krijgen ??? Zou een duur zilveren netsnoer hierin verbetering kunnen brengen? Wordt dan wel een snoer met een schemerlamp er aan in plaats van een schemerlamp met snoer.

 

:lol:;)

Ja, zo'n stopcontact doet die lampen stiekem 100x per seconde aan en uit. De smiecht... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...