Jump to content

CD spelers


Jitze
 Share

Recommended Posts

De afgelopen jaren ben ik een twweetal keren getroffen door de prestatie van een CD speler.

Eerstelijk door een VRDS 25 X van TEAC, had ik een demo machine besteld voor een klant, deze kwam bevroren binnen, vol condens en wilde voor geen millimeter leven, uiteindelijk wist iemand hem tot leven te wekken, in het voorbij rennen kon ik het niet helpen getroffen te worden door de rust welke deze machine in het geluid tentoonspreidde.

Laatstens door een Gamut CD 1 welke mij de kreet ontlokte dat veel duurdere machines echt niet beter zouden presteren.........

Ooit een aantal figuren op het net horen roepen dat een CD speler in de prijsklasse tot zo'n $ 2000 ultiem zouden presteren, dat meer uitgeven vooral zou leiden tot het verhogen van de persoonlijke status........

Ik ga er in geloven......

 

Groet Jitze confused.gifconfused.gifconfused.gif:Deek.gif:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Beste Jitze en Ome Henk,

 

De indruk over de Teac kan ik volledig bevestigen. Sinds kort ben ik de trotse en gelukkige eigenaar van de Van Medevoort uitvoering van de Teac. Het was de rust van en het gemak waarmee deze speler presteert dat mij trof. Overigens is de speler een CD-transport (dus zonder een DAC). Als externe DAC gebruik ik een Musical Fidelity (de X-Dac) en een van den Hul digitale interlink.

 

groeten

 

Henk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...