Jump to content

Zelfbouw met klasse......


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Och... ik heb d'r niks mee te maken, maar als er nu iemand iets over de luidsprekers van Sherwin wil schrijven kan hij dat voortaan hier doen.

 

Blijkbaar is er nogal animo om te gaan luisteren (ik zou eigelijk ook wel willen maar durf het niet te vragen).

 

Dus hier de reacties op de topprestatie van Sherwin.

 

:)

 

Hear gaat het over....

 

PICT2432.JPG

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Kermit:

Ik heb de hoog-midden kasten van Sherwin al wel gehoord. En ik kan je wel vertellen dat ze klinken naar uuuh naar uuuh naar.... Verdorie, ik kan er niet meer opkomen... Waar klinken ze nou toch naar?   ;)    :D

 

nergens naar ,

dat zei ik toch .

net als een esl .

die klinkt ook nergens naar

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sherwin:

Ik sta achter een amateur zelfbouw ontwerp, en niet achter een produkt.. ben tenslotte een student zonder produktie doeleinden, hobby is het    :D

 

Ik bedoel alleen maar dat jij ervan overtuigd bent dat het goed is, voor jou is het bijzonder, je "zelfbouwprodukt". Dat wil alleen nog niet zeggen dat iedereen het wat vindt, want smaken verschillen.. :)

Ik zou me kunnen voorstellen dat zo'n fors systeem op een zolderkamertje wat teveel van het goede is,of valt dat wel mee?

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het een knappe prestatie (alleen al hoe ze eruit zien), zeker gezien je leeftijd (toen ik zo oud was had ik een setje IMF compact monitors).

 

Je zou eigenlijk je ontwerp verhaal op een site moeten zetten. Ik meen me te herinneren dat je bv het mid gedeelte eerst als "open baffle" had?

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sherwin:

MIJN TOPIC!!!!! overal dog en catfight hier   :D.. opzich wel grappig (ik nodig jullie zonder dat jullie het van elkaar weten tegelijkertijd uit)   :D

 

Dat zal geen problem vormen hoor... :D.

Andre is in het echt de rust en stilte zelf..En Jasper heeft het in eht echt veel te druk met nieuwschierig zijn en overal aanzitten met zijn tengels..... :D :D :D :D

 

Maar sher...ziet er waanzinnig top uit!!!!!. Jij komt er wel! En ik kan dit toch geen amateur project meer noemen.

 

Groeten,

Bas

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sherwin:

MIJN TOPIC!!!!! overal dog en catfight hier   :D.. opzich wel grappig (ik nodig jullie zonder dat jullie het van elkaar weten tegelijkertijd uit)   :D

 

Jammer, nu weet ik het al :o:D

Wieweet leert Jasper nog iets van mij :P

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door JSA:

Maakt ook niet uit, ik had het simpelweg tegen Sherwin. (stond er zelfs expliciet bij) Of heet jij ook Sherwin toevallig?    :D

 

Je had het niet tegen Sherwin, je kwootte mij ;)

Je moet zelf maar eens naar je bedje toe want je bent al erg moe :)

Wel de handjes boven de lakens, want je moet ze zelf wassen :D

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

 

Nou je was i.i.g. de eerste gast ooit bij mij, die zomaar mijn scope uit zette zonder terwijl ik aan het meten was, en zonder te vragen in mijn papieren loopt te snuffen   :D   :D.

 

En hou alsjeblieft op met je verkleinings woordjes Jaspertje want daar heb ik echt een bloedhekel aan   :D   :D   :D

 

Groeten,

Bas

Euh, was dat niet de soldeerbout? :D ik weet het al niet meer.

 

goed, ik zeg al niks meer... kleine Bas :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...