Jump to content

RECENSIE; TRANSROTOR LEONARDO


Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Hoi Paul,

 

De datums staan nog in de sterren. Hoewel ik a.s. vrijdag vrij heb, zit ik de komende week een beetje klem vanwege een tennistoernooi, daarna is alles mogelijk. Zoniet, dan maken we het mogelijk ;)

 

De afspraak om bij Jitze te gaan luisteren moet ik nog maken, maar de uitnodiging staat en ik zal er gebruik van maken ook, al moet ik dan weer een vlaai meenemen :rolleyes:;) Moet ik ergens rekening mee houen, bijv datums waarop jij niet kan?

Link to comment
Share on other sites

Ha Sodejuu,

 

De komende 3 weekenden zit ik al volgeboekt (ik had toch vakantie? confused.gif ), maar doordeweeks kan ik de komende 2 weken wel! De derde week gaan we een aantal dagen weg! Stuur maar een meel, wanneer jou het beste schikt! ;)

 

 

ps. laat jij jouw Phono-entzerrer altijd aan? :rolleyes: Ik wordt nu al gek van dat irritante blauwe ledje op de Fein! eek.gifeek.gif:D

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Audiopaul:

Ha Sodejuu,

 

ps. laat jij jouw Phono-entzerrer altijd aan?   :rolleyes: Ik wordt nu al gek van dat irritante blauwe ledje op de Fein!   eek.gif   eek.gif   :D

 

Ja, bij mij staat ie altijd aan. Voor de verhuizing had ik er nog een netschakelaar tussen zitten die ik via de AB kan bedienen, maar in de huidige opstelling heb ik 'm weggelaten. Is ook niet echt nodig. Eerst keek ik er nl recht in, voorwaar geen pretje. Nu staat ie op de onderste plank op de eindtrap en daar stoort 't niemand.

Link to comment
Share on other sites

Aha, ik vroeg me al af of ik je de kans heb gegeven om te luisteren naar muziek i.p.v. naar mijn geklep! :rolleyes:;)

Blijkbaar, ..... gelukkig heb ik m'n "huiswerk" dus goed gedaan! :D En het brengt gelijk wat "sfeer" in de kamer! ;)

't Was weer gezellig, volgende keer weer bij jou want het wordt hoog tijd voor een uitgebreide review van de beroemde set van Ome Henk! ;)

Dat is er bij het vorige bezoek nl. een beetje bij ingeschoten! ;)

 

 

p.s.:"het "licht ontsierde" appartement staat inmiddels in de steigers en met het herstel is begonnen! ;) Ik zal voortaan niet meer zo hard draaien! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Geplaatst door Audiopaul:

p.s.:"het "licht ontsierde" appartement staat inmiddels in de steigers en met het herstel is begonnen!   ;) Ik zal voortaan niet meer zo hard draaien!    :D

 

Huh, 33,33 tpm is toch voldoende confused.gif:D:P

 

Greetinx

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tis wel grappig met Henk, hij weet precies wat hij moet zeggen als commentaar op een review, maar als het op creatief schrijven aan komt, dan 'kent hij zijn grenzen' :D

 

Aan de andere kant rapporteert Henk heel creatief cijfers, volgens mij moet dit toch ook omkleed worden met tekst (verantwoording), want cijfers op zich verklaren niet alles....

 

Daarom lijkt mij de stap naar een review, hoe kort ook, niet al te groot.

Zolang je blijft roepen dat je het niet kunt, dan lukt het niet Henk :)

Ik ben zelf ook zomaar eens begonnen met schrijven, denk je dat mijn eerste reviews goed leesbaar waren en ook nog een beetje vermakelijk confused.gif

 

Nee dus, dit is een proces van doen en de kritieken volgen, het ergste wat je kan overkomen is dat je kritiek krijgt.

Ik laat mij lichtelijk be

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...