Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3


Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Bij mij klepperde de brievenbus vandaag ook weer effe:

 

e041372ria2.jpg

 

Jay-Tee - Jay-Tee (1999)

 

Pittige bassfusion van deze Rotterdamse basgitarist met medewerking van o.a. Mike Stern en Alain Caron. (met dank aan Qwert voor z'n tip ;) )

 

balance_cd.jpg

 

Adam Nitti - Balance (1998)

 

Nog meer fraaie bassfusion met medewerking van o.a. Victor Wooten, Dave Weckl en Jimmy Herring. :)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Audiopaul:

Die laatste, Doug MacLeod, heb ik ook.    ;) Is kwalitatief ook een zeer fraaie opname van het Audioquest-label!    :)

 

You Can'T Take Away My Blues en Come To Find Heb je natuurlijk op AudioQuest vinyl, zoniet ga dan als een speer opzoek.

Link to comment
Share on other sites

Die laatste, Doug MacLeod, heb ik ook.  Is kwalitatief ook een zeer fraaie opname van het Audioquest-label!

Yep, ik heb 'm ook, hoewel ik 'm zelden draai.

(Doug was tijdje geleden nog in mijn stamkroeg in Assen, voor 'n optreden)

Inderdaad een heel aardige opname, maar persoonlijk vind ik wel enigszins van die audiofiele blues... oftewel, niet helemaal 'the real thing'.

(zoals bijv. Muddy Waters - 'Folksinger')

 

Mvg,

Alco

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Audiopaul:

alweer post vandaag, met dank aan Qwert ....

 

Uhhh, dank aan Sayo.....!!

Pardon, even slikken

    2003.05.23.jpg    

 

Mitsuru Sutoh - Favor of my friends (2003)

 

Stijlvol en melodieus werk afgewisseld met heavy fusion van deze Japanse basgitarist.

 

    solowcover.gif    

 

J

Link to comment
Share on other sites

Van Hans tot Hans...

 

Aanvullingen op HET ELFTAL:

 

POP

Zoot Woman - Zoot Woman (Wall of Sounds/Labels)

Juist, die andere band van eightiesfreak Stuart Price alias Jacques Lu Cont (Les Rhytmes Digitales). Synths, dancebeats en goed in het gehoor liggende melodie

Link to comment
Share on other sites

Heb vandaag deze cd gekocht .Heb deze gitarist jaren lang ondergewaardeerd .Maar deze cd is zeker voor [game] een aanrader.Hier speeld Holdsworth furieus op gitaar en syntheaxe.

 

ALLAN HOLDSWORTH ,wardencliffe tower, 1992 (Restless)****

warden.gif

 

Met: Chad Wackerman ,Gary Husband, Steve Hunt, Jimmy Johnson,ea.

Link to comment
Share on other sites

Alles op vinyl:

 

Bo Hansson - Magicians's Hat

Goblin - Profondo Rosso

Roger Waters - The Pros And Cons Of Hitch Hiking

Mercury Rev - Deserters songs

Calexico - The Black Light

 

Nu nog een draaitafel om het op af te spelen ;)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door qwert:

Heb vandaag deze cd gekocht .Heb deze gitarist jaren lang ondergewaardeerd .Maar deze cd is zeker voor [game] een aanrader.Hier speeld Holdsworth furieus op gitaar en syntheaxe.

 

ALLAN HOLDSWORTH ,wardencliffe tower, 1992 (Restless)****

 

 

Met: Chad Wackerman ,Gary Husband, Steve Hunt, Jimmy Johnson,ea.

 

Hoe heb je ooit aan zijn gitaarspel kunnen twijfelen? There is only one real guitarplayer: Allan Holdsworth.

 

Had ik gelijk of niet?

Dit is Allan

Link to comment
Share on other sites

he! holdsworth wordt genoemd.

:D, inderdaad hij kent geen gelijke.

Ik heb nu wardenclyffe tower thuis liggen, ;). Hij is zeker beter vind ik dan secrets. Maar haalt het denk ik net niet bij the 16 man of tain... Dat album is zo goed.

Er is echter wel een japanse versie van wardenclyffe tower. Daar staat tokyo dreams en the unmerry go round op. Die wil ik eigenlijk hebben...Die cd zou wel eens kunnen wedijveren met the 16 man of tain.

 

Verder verwacht ik heel veel van hard hat area.

 

Btw: hou gebruikt juist niet zoveel synthaxe... :) heel veel gitaar op wardenclyffe. En dat maakt het album zo goed.

 

 

Een ding: holdsworth word echt beter en beter. Ik denk dat ie een ideaalbeeld heeft van een album en een geluid, en dat ie dat steeds beter benadert. Ondertussen wordt hij een steeds betere composer.

 

HIJ speelt btw in zoetemeer 19 oktober. Zou ik een handtekenig kunnen bemachtigen??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...