Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3


Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Zojuist gekocht:

 

d20070va5f3.jpg

Massive Attack - Mezzanine

 

c83417i4gmi.jpg

Pink Floyd - Meddle

 

 

Bij die cd van Massive Attack kreeg ik nog een extra doosje waarin volgens mij de eerste 3 cd's (Blue Lines, Protection en Mezzanine) van hun worden geleverd als een soort 3-cd-box. Helaas kreeg ik de eerste 2 cd's er niet bij ;) maar toch leuk, zo'n doosje. Weet niet of ik die andere 2 cd's ook nog ga kopen (ooit), want die ken ik niet echt (op een paar nummers na).

 

 

Ps. Ik ben helemaal blij (en dat heeft niks met deze cd's te maken)!

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door The Koosjer connection:

 

Niemand die hierop reageerd?,

das niet echt netjes forum-genoten  :)

 

Kom maar op Henrie,

laat maar even horen  :D

 

--Hans.

 

:D

Het boeit je toch niet, maar ik heb vanmiddag te horen gekregen (nou ja, ik las het) dat ik toch op stage mag. Was ik helemaal blij mee, want ik was bang dat het niet zou mogen en dat zou erg lullig zijn. Maar het mag (maar ik krijg de studiepunten van de stage pas als ik m'n P heb). That's it ;):P

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Henrie:

 

".....Het boeit je toch niet,....."

 

 

Kijk,en das nou weer niet zo netjes van jou Henrie,

want als het me niet boeien zou,dan had ik er niet om gevraagd....... :D;)

 

Veel plezier ermee,en dat het gaat opbrengen wat je er van verwacht.... :D

 

--Hans.

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door The Koosjer connection:

 

 

Kijk,en das nou weer niet zo netjes van jou Henrie,

want als het me niet boeien zou,dan had ik er niet om gevraagd.......  :D  ;)

 

Veel plezier ermee,en dat het gaat opbrengen wat je er van verwacht....  :D

 

--Hans.

 

Dank je Hans. Ik zei dat het je toch niet zou boeien omdat ik dacht dat je alleen maar nieuwsgierig was ;):D Maar ik wil je wel op de hoogte houden hoor, wat stage betreft... :)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door MJ_OK:

p = propodeuse >> de 42 studiepunten van het eerste jaar

 

en een studiepunt is 40 uren studeren (in theorie)   ;)    :D

 

Idd. In theorie. Ik denk dat ik nog voor maar weinig vakken ook echt 40 uur per studiepunt heb gewerkt. Maar sommige ook wel meer dan 40 uur. Met name projecten lopen altijd uit...

Link to comment
Share on other sites

Hallo Koosjer Connection,

 

Hier weer 'T ELFTAL:

 

 

HIPHOP

Aesop Rock - Bazooka Tooth (Def Jux/Zomba)

 

Niet iedereen is gemaakt voor het Def Jux-label maar Aesop Rock lijkt ervoor geboren. Bazooka Tooth is een meesterlijk vertoon van productioneel inzicht, inspiratie en mc-talent. Alsof je in het hart van een wervelstorm gevangen zit. 'Alles voelt in balans, maar toch word je door duizend dingen tegelijk gegrepen.'(OOR 19)

 

ROCK

The Cooper Temple Clause - Kick up the fire, and let the flames break loose (Morning/BMG)

 

Kwintet uit Reading neemt een dappere duik in het diepe, met een eclectische, wonderlijke en bovenal betoverende sound als resultaat. Geef dit prachtwerk een paar draaibeurten, want pas dan begint het zijn geheimen prijs te geven. 'Spanning volop.'(OOR 19)

 

ELECTROCLASH

Peaches - Fatherpotjandriedubbeltjeser (XL/V2)

 

Peaches is 'the kinda bitch that you wanna get with'. De eerste vrouwelijke cockrocker laat 'm schaamteloos uit haar broek hangen. Rauwe electrobeats en punky gitaren, haar kittige stem doet de rest. Dit zijn twaalf hits die je nooit op de radio zult horen, maar Sodom en Gomorra op de dansvloer zullen brengen.'(OOR 19)

 

HARDROCK

The Quill - Hooray, It's a Death Trip (SPV/Zomba)

 

The Quill bijt zich vast in haar eigen mengvorm van ouderwetse hardrock, stoner en grunge. We horen wortels van Led Zeppelin, Black Sabbath en Soundgarden. We horen een baggervette groove. En we horen een van de weinige vocale talenten die de rockmuziek de laatste jaren heeft voortgebracht. 'Let op mijn woorden: de hoogtijdagen van Chris Cornell zijn over!'(OOR 19)

 

MACHOROCK

Danko Jones - We Sweat Blood (Bad Taste/Suburban)

 

Op hun tweede volwaardige cd klinken podiumbeest Danko Jones en zijn mannen strakker dan een paar kikkerbillen die over de volle lengte van een Cadillac-bumper zijn gespannen. En dat gebracht met een urgentie en overtuiging alsof ze 't zelf uitgevonden hebben. 'Naakt, schoon, snel, hard, geen gelul, gebak van Krul.'(OOR 20)

 

PURE POP

Belle & Sebastian - Dear Catastrophe Waitress (Rough Trade/Konkurrent)

 

Jaren waren ze het best bewaarde geheim van Groot-Brittanni

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Hans:

 

 

".....Hier weer 'T ELFTAL:

 

 

Groeten overzee!....."

 

Tja,wederom mijn onuitspreekbare dank voor de genomen moeite!!!

 

Voorheen keek ik altijd uit naar de OOR die iedere maand trouw uit Holland kwam.

Daar was ik dan ook altijd weer flink mee bezig om 'm helemaal uit te pluizen :D

 

Sinds ze een " afkappen die verre handel " politiek gingen voeren,en van mij een 400% opslag wilde,moest ik afhaken :(

 

En nu krijg ik dus weer blije hoop,en wederom iets om naar uit te zien hier in dit topic :)

 

--Hans.

Link to comment
Share on other sites

Weer eens een dvdtje gekocht deze week ;)

 

Bob en Wailers Live at Santa Barbara , schitterend open air concert ter promotie van hun album Survival in 79'

Beeld en geluid zijn echter iets minder dan ik gewend ben. Verder bevat de schijf schitterende opnames met zelf een groepje blazers (sax en beugel) erbij :P . Veel live werk gezien van deze band, echter dit is uniek . De nummers op het album Survival waren echter ook van een hoog koper gehalte.

 

Dit album en tournee moets er voor zorgen dat BMW ook bij het zwarte publiek in Amerika doorbraken. Veel van hun aanhangers in de states waren blank en dat voor een "zwarte band" . Verder bevat de schijf nog een uniek intervieuw met Bob (gelukkig kan ook Nederlands worden ondertiteld) gezien Bob zijn "gebroken engels" en zoals zo vaak onder lichte invloed van .... ;)

heeft dit wel een meerwaarde wil je kunnen begrijpen waar het over gaat precies.

 

Kort samengevat, lekkere reggae met een opzwepend ritme 5050361730486.gif

Link to comment
Share on other sites

Zojuist heb ik besteld:

(Ik had er al een gebrande versie van, maar die 's foetsie, Joost mag weten waar...)

 

Nils Lofgren - 'Acoustic live'

 

B000007QET.01.LZZZZZZZ.jpg

 

Wie ken 'm inmiddels niet... :rolleyes::D

 

Moest 'm helaas bij Bol.com bestellen, aangezien NLstore 'm niet meer kon leveren :(

(kost me wel weer 5,- euro extra!, maar goed)

 

Groeten,

Alco

Link to comment
Share on other sites

hebben ze in assen geen cdwinkels?]

Duhhh... :rolleyes: Tuurlijk hebben ze in Assen CD-winkels. Als die CD daar te vinden/bestellen was had ik dat uiteraard al gedaan!

 

Assen heeft helaas maar 3 CD-winkel.

1 Free record shop. (waardeloze winkel, en inmiddels al wat jaren DE hangplak voor jeugd)

1 Music-store. (erg weinig keuze, maar een iets betere winkel op zich)

 

en last but not least, CD-afdeling Vanderveen.

Superwinkel, waar (vrijwel!) alles te vinden of the bestellen is, en waar nog echt muziekliefhebbers achter de balie staan met verstand van zaken!

 

Groeten,

Alco :)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

 

".....(kost me wel weer 5,- euro extra!, maar goed)....."

 

Maar dan heb je ook wat in huis! :D

 

Trouwens,de versie die op 10jaar 2 meter sessies staat van Nils moet je eens beluisteren....Shine silently

Alsof der een komplete kippen-ren over je rug gaat :D

 

--Hans.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...