Jump to content

Smaak van het geluid.


Wilke
 Share

Recommended Posts

Wij luisteren waar wij zitten of staan bij een  concert,die gegevens wordt in  jouw brein opgeslagen ,en na die klankkleur wat opgeslagen in jouw brein  wil jij je installatie.

Simpel voorbeeld,je wordt gebeld ,je herkent meteen de stem aan die die stem zit een naam verbonden ,een vreemde die jouw belt weet het geheugen van jouw brein niks,

Je brein is eigenlijk de boos doener,zo krijg je verschillende meningen onder elkaar,en de een let ook nog op het hoog,en de andere op het laag.

En dan komt nog de goeroe om de hoek kijken die jou opveizel met hem zijn ideeen ,dat brengt ook weer ongewis mee in jouw brein ,ik zeg altijd de cliënt bepaalt zelf ,zeg alleen de voordelen en de nadelen van een product,een product is niet heilig.

wilke

Edited by Wilke
Link to comment
Share on other sites

Alle waarnemingen zijn subjectief

https://www.nemokennislink.nl/publicaties/objectief-waarnemen-is-onmogelijk/

Dat geldt voor alle zintuigen.

 

Als ik een La trappe Isid'or drink dan smaakt ie uit t juiste glas op en terras in de zon veel beter dan thuis op de bank uit een normaal glas. Beide komen uit een flesje.

 

Link to comment
Share on other sites

Dat elke subjectieve waarneming subjectief is betwijfel ik. Dat heel veel mensen van Gogh zo goed vinden delen ze toch wel met elkaar. Die subjectiviteit zit meer op detailniveau naar mijn mening.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Pjotr said:

Jij bent ook echt een jurist hè :lol:

Ik werd altijd gewaardeerd door mijn technische collega’s. Ik was er altijd handig in de wetgeving erbuiten te houden. Konden ze tenminste lekker werken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...