Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
PioneerFan

Mijn Set”je” Pioneer

Recommended Posts

Ineens viel er een kwartje en bedacht ik me, dat er waarschijnlijk meer mensen zijn zoals KT88 die heel graag weer lekker zouden willen sleutelen, maar dat helaas niet kunnen. En wat is tijd.... er is altijd wat te doen, dat blijft gewoon elke dag.  Uitstekend lobby werk Danny. 

9 hours ago, Tubejack said:

Ineens viel er een kwartje en bedacht ik me, dat er waarschijnlijk meer mensen zijn zoals KT88 die heel graag weer lekker zouden willen sleutelen, maar dat helaas niet kunnen. En wat is tijd.... er is altijd wat te doen, dat blijft gewoon elke dag.  Uitstekend lobby werk Danny. 

Goedemorgen , en nogmaals dank Jack . 
Idd zullen er mensen zijn die graag sleutelen en het niet meer kunnen , of er geen tijd voor hebben . 
Ik ben blij dat je toch wat tijd voor mijn Pioneer hebt . 

tot 2 februari Jack ! 👍🏽

Fijn dat je iemand van dit forum bereid hebt gevonden,bij Jack is hij in goede handen.

6 hours ago, Groovy said:

Fijn dat je iemand van dit forum bereid hebt gevonden,bij Jack is hij in goede handen.

Daar ben ik van overtuigd 👌🏽👍🏽

Kleine update , de Pioneer sx staat inmiddels bij Jack . Die gaat hem zijn oude glory terug geven. 
De pl-570 is verkocht , en er staat nu tijdelijk een budget receivertje van Sony , de STR-DH190 stereo receiver . 
Op zich een leuke stereo receiver met redelijk wat vermogen ( opgave van 100watt 8ohm ) . Voor 150 euro bij de bcc , was dit geen cent teveel betaald en leuk als reserve versterker . Het geluid is meer als redelijk . Het laag is goed het mid ook , het hoog mist wat voor mijn gevoel . 
ook bij wat hogere volumes , merk je dat de Sony wat meer moeite krijgt met ademen . Al met al een goede aankoop voor het bedrag . Tot de sx terug gebruik ik deze met plezier . Daarna gaan we verder kijken naar een nieuwe platenspeler . 

fijne zondag nog ! Groetjes 

12 hours ago, René N. said:

Leuke Abessijn trouwens 😍. Maar dat terzijde.... ;)

Thx Rene . Ik moet je wel zeggen dat het geen Abessijn is , het is een Toyger .