Jump to content

Hoofdtelefoon verlengsnoer gezocht.


jepe!
 Share

Recommended Posts

Ik zoek een verlengsnoer voor mijn hoofdtelefoon. Meter of 2/3. Nu heb ik mij hierin nooit verdiept dus heb geen flauw idee. Kan natuurlijk iets van bij wijze van spreken bij de Gamma halen maar ik wil een redelijk snoer. Maar meer dan 40/50 wil ik er niet aan uitgeven. Iemand tips?

Edited by jepe!
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, jepe! said:

Ik zoek een verlengsnoer voor mijn hoofdtelefoon. Meter of 2/3. Nu heb ik mij hierin nooit verdiept dus heb geen flauw idee. Kan natuurlijk iets van bij wijze van spreken bij de Gamma halen maar ik wil een redelijk snoer. Maar meer dan 40/50 wil ik er niet aan uitgeven. Iemand tips?

Grote of kleine jack? Microfoonkabel lijkt me wel geschikt voor grote connectoren. Bij muziekhandel voor een tientje of 1, 2.

Kleine connectoren bij zoiets als mediamarkt. 

Link to comment
Share on other sites

je kunt kijken bij bijv. www.allekabels.nl of kabeltje.com. Die hebben zoiets wel maar dat is ongeveer Gammakwaliteit (eigenlijk wel goed genoeg)

Wil je iets mooiers kijk dan eens bij audiophonics in Frankrijk. Daar kun je misschien wel een kabel vinden, in ieder geval de onderdelen bestellen en het mooiste: de kabel door hen laten confectioneren. Dat kun je net zo duur maken als je wilt en helemaal naar wens. Goeie service, vlotte levering.

Of eens informeren bij Sodejuu, die kan je waarschijnlijk ook wel helpen

Edited by Kraus vonBentinck
Link to comment
Share on other sites

De koptelefoon heeft kleine jack met verloop plug. Kleine jack is dus prima. Ik wil gewoon en goed klinkende kabel. Is misschien loze kreet. Maar liver niet zo´n dropveter die bv als standaard interlink bij cd spelers e.d. zaten. Ik ga eens kijken bij Audiophonics. Zelf maken is niet echt mijn ding.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...