Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
SMarcel

GEZOCHT Electrocompaniet Prelude PI-1 CD-speler GEZOCHT

Recommended Posts

Hallo Audio liefhebbers,

Om mijn Electrocompaniet Prelude PI-2D compleet te maken ben ik op zoek naar de bijbehorende CD-speler, de Electrocompaniet Prelude PC-1, het liefst in de kleur zwart.

De speler dient natuurlijk wel in goede staat te verkeren en dient geen verborgen gebreken te hebben.

Bent u in het bezit van zo’n mooie speler en wilt er afstand van doen, dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Lijkt me zoeken naar een speld in een hooiberg.... ik zie er een te koop staan in Polen, maar daar zou ik nog geen euro (of in mijn geval Roepia) heen durven sturen...Heeft de importeur niet een idee?

Ik heb geduld en ook nog een hele goede CD-speler dus ik zit mijn tijd wel uit.

19 hours ago, pjotr27 said:

Lijkt me zoeken naar een speld in een hooiberg.... ik zie er een te koop staan in Polen, maar daar zou ik nog geen euro (of in mijn geval Roepia) heen durven sturen...Heeft de importeur niet een idee?

Ja, ze willen in Polen Zloties zien, geen Roepia's. Gaat i.d.d. niet werken. Marreh heb verschillende keren gekocht in Polen zonder enig probleem. Al was dat niet bij een particulier. Je hebt wel een punt, zoiets zou ik ook nooit kopen zonder het eerst zelf gezien te hebben. Zal lastig worden.

On 9/24/2019 at 12:07 PM, Pjotr said:

Je hebt wel een punt, zoiets zou ik ook nooit kopen zonder het eerst zelf gezien te hebben. Zal lastig worden.

Skypen??:wacko:

Grappige optie, en dan de CD-speler per internet versturen? Het blijft altijd tricky, maar goed ook op Marktplaats zijn er veel mistoestanden en fraudeurs.

Ik zie dat er pas een nieuwe importeur is, wellicht heeft de oude nog wat staan? Zou ik een berichtje aan wagen...