Jump to content

Aarde


carl
 Share

Recommended Posts

O, wacht, het ging over aarding! Dus dan maar on topic: hier nergens aarde, behalve in de grond, down under. Wel diverse pogingen gedaan, met water- en gasbuizen (oei), maar dat was allemaal geen succes, nog afgezien van de visuele troep die het gaf.

 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Groovy said:

Moet een koffiezet apparaat ook geaard zijn,beetje buisman erbij 😁

Nou niet smaakmakers en veiligheid door elkaar halen hè ;) Zo'n ding dubbel geïsoleerd maken is vrij lastig en duur. En waarom als zou je dat doen? Dus ja die moet aan de randaarde voor de veiligheid,  want standaard enkel geïsoleerd!

En Buisman in de koffie? Dat is toch net zoiets als je vrouw mee laten zingen met een plaat van Maria Callas voor de extra grandeur? :D

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, audiofreak said:

Last van een beetje geherugenverlies, Carl? Ook al staat de website van puresound.be nog stil (ze komen volgend jaar weer terug!!), wil dat niet zeggen dat je er nooit meer op hoeft te kijken. Want wat hebben wij Akiko Audio toch uitgebreid getest. 

Natuurlijk heb ik dat uitgebreid gelezen Onno. Maar ja ik ben net als Stalin die zei, dat vertrouwen goed was, maar controle beter. Dat heb ik dus gedaan door uitgebreid op mijn zolder uit te proberen, geassisteerd door anderen!  Zou goed kunnen dat mijn installatie er niet gevoelig voor is, maar dan heb je ook nog de review van Alpha audio. Ook Rob Wilms zag trouwens niets in het product en wilde het niet verkopen. Rob heb ik erg hoog.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Het kenmerk van een tweak is denk ik ook wel dat het in het ene geval werkt en het andere geval niet. Ik herinner met trouwens dat Roger die houten kistjes ook wel eens heeft meegenomen in een ver verleden. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, carl said:

Het kenmerk van een tweak is denk ik ook wel dat het in het ene geval werkt en het andere geval niet. Ik herinner met trouwens dat Roger die houten kistjes ook wel eens heeft meegenomen in een ver verleden. 

Als je maar met beide benen op de grond blijft! Bij eerdere pogingen tot vliegen leren is menigeen in een houten kistje beland....  :huh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...