Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
jepe!

Iemand die goed kan solderen in ruil voor...

Recommended Posts

Ik word momenteel geholpen door Marc (Mumsoft) bij het vervangen van interne bekabeling van mijn Triga speakers.

Zie

en

Nu is het best een hoop werk, vooral als ik ook nog de bekabeling van de units laag en mid wil vervangen. Ik zoek iemand die mij wil helpen, althans het soldeer werk kan doen, want ik wordt van solderen erg kriegel en bij mij schiet het meestal weer los. Marc heeft al een paar uur gewerkt aan een filter en komt nog een keer. Maar daarna blijft er dus nog een hoop werk over om de rest van alle teflon kabel te vervangen.

Ik woon in Leiden en zou als tegen prestatie:

- vervoerskosten willen vergoeden

+ schenken van een teveel wat ik heb aan kabels (aantal powercords, bij elkaar misschien ter waarde van 60-80 euro, of aantal harde schijven. (heb nog een aantal 1,5 tb 3,5 inch liggen) of een Music Box (voor spotify en internet radio) https://www.kpn.com/internet/opties/music-box.htm

Heb nog wel wat andere spullen liggen, zal eens nalopen. Ik kan er momenteel niet echt voor betalen want zit nogal krap bij kas, maar bovenstaande geef ik met plezier voor de verleende dienst.

Edited by jepe!

Als je mij de benzine- en parkeerkosten vergoedt, wil ik dat wel eens doen voor je.
Ook hier namelijk zeer krap bij kas (dat doet 8 jaar ziekte met je inkomen) en een handelaar/zakenman ben ik absoluut niet....
De kabels enz. mag je dus houden. ;)
Doe maar PM als je zover bent. Of nog beter: e-mail of PM op Facebook, ik ben hier niet heel veel.

🤗

s040.gif

Edited by mumsoft