Jump to content
High-End Forums

Recommended Posts

Je hebt zeker een punt Toine. Als iemand voortdurend de zaak verstiert moet hij de wacht aangezegd worden en als het gedrag niet verbetert een ban. Ik heb overigens altijd gedacht dat Onno en Marco achter dit forum zaten.

Ravon is een keer bij mij thuis mijn luisterruimte komen inmeten. Ik moet zeggen dat mensen als Hans van Liempd, Jerry, Roger en vele anderen me geholpen hebben mijn ruimte beter te tunen. Ik heb erg leuke persoonlijks contacten overgehouden in de audiowereld en ben daar erg blij mee.

Edited by carl

Mooi dat de akoestiek redelijk op orde is Onno dan weet je dat je verder kan.

Edited by carl

Het is niet alleen dít forum waar de gesignaleerde zaken spelen, het is echt bijna óveral zo dat enkele huftertjes/éénogen-in-het-land-der-blinden/nepgoeroes de sfeer verzieken met hun negatieve inbreng.
De namen verschillen, de intenties en energieën zijn echter dezelfde en daarom zie je mij ook niet meer op de internetfora.
Altijd het recyclen van standpunten en hakken in 't zand, persoonlijke aanvallen, beledigingen en drammen over de eigen voorkeuren en vooroordelen.
Daarbij gevoegd slordig, ruw en/of denigrerend taalgebruik en de sfeer is alweer bepaald.
Google eens op Dunning-Kruger effect effect en je zult begrijpen wat ik bedoel.

Ik ben gewoon klaar met negativiteit, daar is het leven veel te kort voor en heb mijn audio-heil elders gezocht (én gevonden!).
Met de mensen die voor mij de moeite waard zijn houd ik wel contact op andere manieren en intussen is er een nieuwe generatie audio-enthousiastelingen opgestaan (ja, écht waar) met een frisse blik, nieuwe ideeën en een positieve inbreng die ik zo node  mis op de "ouderwetse", ingeslapen chagrijnige-ouwe-mannetjes-fora.

Met nadruk moet ik stellen dat ik inmiddels óók behoor tot de categorie ouwe mannetjes, maar dan zónder het chagrijn.  ;)

13 hours ago, KT88 said:

..... intussen is er een nieuwe generatie audio-enthousiastelingen opgestaan (ja, écht waar) met een frisse blik, nieuwe ideeën en een positieve inbreng die ik zo node  mis op de "ouderwetse", ingeslapen chagrijnige-ouwe-mannetjes-fora.

Met nadruk moet ik stellen dat ik inmiddels óók behoor tot de categorie ouwe mannetjes, maar dan zónder het chagrijn.  ;)

Op een enkele uitzondering na vind ik dat hier erg meevallen Sander. Sterker nog er wordt hier behoorlijk geëxperimenteerd. Ouderwets is weer iets anders want er zitten Hear gelukkig wat fervente analoogliefhebbers. Neemt niet weg dat we laatst nog een streaming event hebben gehad bij Hans. 

Edited by carl

Kortste belgenmop:

Belg vindt konijn..., konijn vindt van niet