Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  

Recommended Posts

De BHC weet de snaar te raken, en de Blumenhofer  is een echte monitor speaker daar kun je rustig een meeting mee houden ,plaat voor 1985 en nu ,hoor je duidelijk de verschillen .

Marco ,was vorig jaar in Veldhoven ,hij vondt het geluid niet goed en was niet tevreden op zaterdag ,daarna zijn ze tot in de late uurtjes bezig geweest om het geluid op orde te krijgen ondanks zijn top apparatuur ,dan ben je met topsport in audio bezig ,dat heeft voor mij waarde ,uitzoeken waar aan het licht,hulde aan Marco.

Dat is ook het bewijs dat die top speakers heeft. 

Edited by vintagemod

8 hours ago, TL 200 said:

Welke plaat van Lou bedoel je?

Walk on the wild site.

10 hours ago, TL 200 said:

Walk on the Wild Side is een verzamelalbum uit 1976, https://en.wikipedia.org/wiki/Walk_on_the_Wild_Side:_The_Best_of_Lou_Reed

Het nummer Walk on the Wild Side komt van het album Transformer uit 1972  https://nl.wikipedia.org/wiki/Transformer

Carl bedoelt: de lp Transformer met het nummer Walk on the Wild Side.
Carl haalt weleens meer dingen door elkaar. Dat zijt hem vergeven.

Zou het erger worden met de leeftijd 😁

13 hours ago, vintagemod said:

De BHC weet de snaar te raken, en de Blumenhofer  is een echte monitor speaker daar kun je rustig een meeting mee houden ,plaat voor 1985 en nu ,hoor je duidelijk de verschillen .

Marco ,was vorig jaar in Veldhoven ,hij vondt het geluid niet goed en was niet tevreden op zaterdag ,daarna zijn ze tot in de late uurtjes bezig geweest om het geluid op orde te krijgen ondanks zijn top apparatuur ,dan ben je met topsport in audio bezig ,dat heeft voor mij waarde ,uitzoeken waar aan het licht,hulde aan Marco.

Dat is ook het bewijs dat die top speakers heeft. 

Ah, dus sympathie/antipathie is de reden dat iets klinkt, dat zijn nog eens goed onderbouwde redenen! Het kan maar beter laat dan nooit duidelijk worden... :)

Soms zijn het aanwijzingen voor iets veel vervelenders. 🤔

5 hours ago, audiofreak said:

Ik had daar drie versies van, die klonken alle drie wezenlijk anders. De beste vond ik de Amerikaanse persing met de zwarte balk aan de achterkant.

1 hour ago, Hans van Liempd said:

1 hour ago, Hans van Liempd said:

Ik had daar drie versies van, die klonken alle drie wezenlijk anders. De beste vond ik de Amerikaanse persing met de zwarte balk aan de achterkant.

Nu heb ik dat album standaard in mijn demo platenkoffer zitten, ik heb idd ook verschillende versies. Degene die ik echter het beste vind klinken (en dus ook bij mijn demo's gebruik), is de Speakers Corner (onder de Dynaflex naam) herpersing uit 2004. Deze is bijzonder goed geperst, na al die jaren van demo's geen kraakje, spatje of andere bijgeluiden, en, zoals al gemeld, IK vind deze fantastisch klinken.

29 minutes ago, Arden said:

Nu heb ik dat album standaard in mijn demo platenkoffer zitten, ik heb idd ook verschillende versies. Degene die ik echter het beste vind klinken (en dus ook bij mijn demo's gebruik), is de Speakers Corner (onder de Dynaflex naam) herpersing uit 2004. Deze is bijzonder goed geperst, na al die jaren van demo's geen kraakje, spatje of andere bijgeluiden, en, zoals al gemeld, IK vind deze fantastisch klinken.

Waarschuw me van tevoren even als je deze tijdens de X-Fi gaat draaien. Dan kan ik tijdig naar buiten gaan.