Jump to content
High-End Forums
carl

DIY interlink

Recommended Posts

@Carl,.....OMG.....hoe moeilijk kan het zijn om een werkende link te plaatsen.

- Je klikt op het schakeltje in de werkbalk hierboven van het venster waar je een reactie in plaats oftewel reactie in schrijft.
- Je typt de complete URL in de 2 vakjes of kopieer het vanuit je browser adresbalk en je plaats het.
- Zo gemakkelijk is het.

Dus https://www.helios-online.nl/shop/24-75/analoge_kabel

of bij Grimm zelf: http://www.grimmaudio.com/pro-products/cables/tpm/ 

en in hun webshop: https://www.grimmaudio.com/shop/index.php?route=product/category&path=65_70

Charles doet alles via de aaaipet. Hij weet niet hoe je daarmee linkjes kunt kopieren. Ik weet ook niet hoe je dat met dat ding moet doen, maar ik heb geen aaaipet en hoef niks van CRAPPLE!

Edited by Sodejuu

Ojee, zo'n fruitmalloot. :lol:

Maar het lijken mij wel goede kabels. Lage microfonie en hoge RF spreekt mij wel aan. 

Edited by audiofreak

1 hour ago, Sodejuu said:

Charles doet alles via de aaaipet. Hij weet niet hoe je daarmee linkjes kunt kopieren. Ik weet ook niet hoe je dat met dat ding moet doen, maar ik heb geen aaaipet en hoef niks van CRAPPLE!

Ik doe eigenlijk nog erg weinig met de computer behalve soms teksten schrijven ( ik ben bezig voor een vriend die in de problemen zit) en mailen. Forummen e.d. doe ik via de I pad, lekker op de bank. Ik begrijp je weerstand tegen Crapple met zijn zelfdenkend systeem. Zelf heb ik ook de pest aan I phono van mijn vrouw, maar aan die I pad ben ik nu eenmaal gewend. Goede bediening van de Auralic ook.

Het weekend ga ik 10 maal verwijzen voor jouw en Onno 😀

16 minutes ago, carl said:

Ik begrijp je weerstand tegen Crapple met zijn zelfdenkend systeem. Zelf heb ik ook de pest aan I phono van mijn vrouw.

Ik begrijp dat niet: geef mij maar aan appel.

Ik snap het ook niet. :huh: Het is gewoon even door de zure appel heen bijten.  Net als met Windows, Linux, BSD etc.  Bij die systemen heb je als gewone gebruiker ook niet zoveel in te brengen is mijn ervaring.  Een iPad is een fantastische afstandsbediening :)

Ach of je aaipet nou crapple draait of android maakt toch niks uit? Kutenpeest is op beide doodsimpel. Gewoon te lui om dat even op te zoeken :wacko:

Ik weet niet of het luiheid is. Mensen goegelen zich een ongeluk om vanalles te weten te komen. Zo lang het binnen hun interessegebeid ligt, vinden ze ook alles met zo'n zoekbot. Maar als ze ergens mee vast zitten en het ligt niet in hun interessegebied, dan vergeten ze goechel. Alsof het dan niet bestaat. Waarom is dat?

Je Apple sekte,s,Android sekte,s,Windows sekte,s en Linux sekte,s ,en op allemaal zit een heleboel troep wat we niet gebruiken,bij mij moet het gewoon fuctineel zijn meer niet ,en het liefst gewoon USB stik met Raspian  er op dan in insteken laptop van mijn vrouw en klaar

Wat ik tegen windows heb is dat het na verloop van tijd traag is bij opstarten e.d. Een I pad werkt onmiddellijk. Roger heeft onder meer de pest aan Apple omdat hij minder invloed heeft op het systeem. Voor een deskundige zoals hij kan ik me dat voorstellen, voor een digibeet ligt dat totaal anders.

Dankzij Onno heb ik het door. Hij mag er eentje uitkiezen 😉

On 4/4/2019 at 11:33 PM, carl said:

Het weekend ga ik 10 maal verwijzen voor jouw en Onno 😀

Dit is mijn tweede verwijzing en nu naar mijn TD 320 https://www.theanalogdept.com/carl_in_nl.htm Mijn Oracle staat er gebroederlijk naast.

Edited by carl

Haha, dat zijn pas 3 verwijzingen van de 10, die je beloofd heb.

Enne sorrij, ik val niet op Aziatische vrouwen. Doe mij maar een Europeese vrouw.  Dus het kiezen was gemakkelijk.

Ik heb ook op een paar andere plaatsen verwezen Onno. Maar ik heb de truc nu wel door geloof ik,  bedankt!  Kom een keer langs zou ik zeggen om naar mijn set te luisteren. Ik zorg wel voor het treinkaartje.

Oude doos: 

Ik heb ze gemaakt ( Prefer D-2300 ) voor naar de Crown K2 (2 x 3 meter)

Edited by Duck-Twacy

Ik heb net de Grimm TRP kabel binnen. Gelijk weer een probleempje hoe je het aansluit. Er lopen twee metalen draadjes in een kabel met daarom heen een metalen afscherming en daarom heen weer een normale afscherming. Dus drie metalen delen die je in principe kan gebruiken. Hoe  kan ik nu de aansluiting het beste doen. De twee draadjes samen op de “pin” en de metalen afscherming als aarde op het chassis.  Of de metalen afscherming niet gebruiken en de twee draadjes respectievelijk op de “Pin” en op het chassis?

Ik had Roger nog even heel snel aan de telefoon. Hij zegt de metalen afscherming en een draadje op het chassis en het andere draadje op de pin. Dan had hij nog iets anders om de kring te sluiten, maar dat begreep ik niet helemaal.

Edited by carl

2 hours ago, carl said:

Ik had Roger nog even heel snel aan de telefoon. Hij zegt de metalen afscherming en een draadje op het chassis en het andere draadje op de pin. Dan had hij nog iets anders om de kring te sluiten, maar dat begreep ik niet helemaal.

Zie het vetgedrukte.....daar draait het nou juist om. En beiden vergeten nog iets héél essentieëls, namelijk aandacht en liefde bij het uitvoeren van de werkzaamheden. 
Dat geeft bij het beluisteren dubbel plezier!!!:D

On 4/8/2019 at 1:58 PM, carl said:

Ik heb ook op een paar andere plaatsen verwezen Onno. Maar ik heb de truc nu wel door geloof ik,  bedankt!  Kom een keer langs zou ik zeggen om naar mijn set te luisteren. Ik zorg wel voor het treinkaartje.

Hoera!!  Carl. Nu nooit meer vergeten hoe het moet. Ook de bewuste icootntjes niet vergeten. Kun je overal op het www een hyperlink plaatsen op welk forum o.i.d dan ook.
We zijn trots op je.:lol:

Edited by audiofreak

Mooi zo Onno. Ik zie Roger vanavond bij een demo van Frank en Kim Levin. Vraag ik hem nog effen. En alles wat ik doe, doe ik met liefde of het nu mijn huis is of de hifi. En dan heb ik het nog niet over vrouw, kinderen en kleindochter 😀