Jump to content

Onderschatte platenspelers


carl
 Share

Recommended Posts

Omdat mijn zoon nu zijn eerste slecht betaalde baantje (op de universiteit) heeft, zal hij wel een eigen woonruimte moeten gaan zoeken.  Dus dan moet ik voor een platenspeler zorgen want dat heb ik hem beloofd. Nu wil ik eigenlijk zelf een Logic en dan zou hij de TD 160 kunnen krijgen. Die Logics zijn kennelijk lastig lastig te krijgen dus ik zoek iets anders voor hem of voor mij. Kortom wat zijn de onderschatte draaitafels die nog voor een leuk prijsje te krijgen zijn? Overigens zonder het verhaal er achter al een leuk topic.

Link to comment
Share on other sites

Bang for the buck: Pioneer PL-12D
Heeft wat kastgeluid, maar maakt echt muziek, simpel te onderhouden en makkelijk af te stellen.
Als het uiterlijk iets moderner moet, dan een PL-112D (minder kastgeluid, iets minder ritmisch)

Link to comment
Share on other sites

Oh ja het mag beter zijn als zijn Technics SL d 2

Die PL - 112 D die ga ik eens opzoeken Roger. Ik heb inderdaad ook aan een TD 150 gedacht Peter.  Een LP 12 lijkt me helaas sterk overprijst want die heb ik altijd voor mezelf willen hebben. Voor mezelf trekt die Logic ook nog steeds trouwens. Ik heb misschien een idee. 

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

De platenspeler is meer dan uitstekend vermarkt. Toch zou ik hem best erbij willen hebben voor een aangemeten prijs. Maar toch liever een Logic DM 101.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, ik krijg regelmatig updates en inzicht in het fabricageproces. Natuurlijk hebben ze zich flink verkeken op de zaak. Mijn eigen planningen lopen ook altijd vreselijk uit. Dat ding komt heus wel, maar eigenlijk weet ik niet wat ik ermee moet. Komt tijd, komt raad?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Hans van Liempd said:

Ik heb hier nog een in vrijwel nieuwstaat zijnde Thorens TD 166MKII met een Stanton 681EEE met een afwijkende naald (beter volgens Sodejuu, maar nog niet gehoord vanwege het gebrek aan een voorversterker). 

Ik dacht dat die voor Ove zou zijn?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 2/26/2019 at 8:37 AM, Hans van Liempd said:

Ik heb hier nog een in vrijwel nieuwstaat zijnde Thorens TD 166MKII met een Stanton 681EEE met een afwijkende naald (beter volgens Sodejuu, maar nog niet gehoord vanwege het gebrek aan een voorversterker). 

En de Thorens is vandaag ook verkocht. 

Link to comment
Share on other sites

Nee, geen grapje. Tenminste, ik vind het niks om te lachen. Hoewel...ik vond die Wheel wel grappig. Maar die is er nog niet. Kan dan zeker wel één andere draaitafel weggeven, maar op dit forum zitten denk ik geen liefhebbers.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, mumsoft said:

O, misschien staat die hier beneden 😎 Maar binnenkort krijg ik mijn nieuwe onderschatte platenspeler hopelijk. Kan ik eens vergelijken.

Is het wiel nu klaar?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...