Jump to content
High-End Forums
Arden

X-fi overpeinzingen

Recommended Posts

Dat moet een heel bijzonder gevoel zijn Sander. Ik ben zeer blij voor je.

Hopelijk kannie er nu 88 mee worden.

4 hours ago, mumsoft said:

Hopelijk kannie er nu 88 mee worden.

Zeker,  zelfs wel een....   Ik vind het fantastisch, dat hij een nieuw hart heeft.   Zijn doorzettingsvermogen is waanzinnig goed.

kt120_1.jpg

Die is goed ja @Tubejack 😎 Op het moment dat KT-88 zijn forumnaam omzet, na een bepaald jaar, naar KT-120! Dat maak ik graag mee 😋

Niet overdrijven jongens. Gisteren was op het journaal een item over ouder worden en Alzheimer. Je zag een vieve 104-jarige, helemaal bij, en men is aan het onderzoeken wat veroorzaakt dat je géén dementie ontwikkeld. Het zou aan een gen liggen. Maar ouder dan 115 is hier nog niemand geworden.

Ja,als je zo oud mag worden.
Wel een borrel per dag innemen anders haal je dat niet😁

Edited by Groovy

1 hour ago, mumsoft said:

Niet overdrijven jongens. Gisteren was op het journaal een item over ouder worden en Alzheimer. Je zag een vieve 104-jarige, helemaal bij, en men is aan het onderzoeken wat veroorzaakt dat je géén dementie ontwikkeld. Het zou aan een gen liggen. Maar ouder dan 115 is hier nog niemand geworden.

Sinterklaas? :wacko: Meen dat men aanneemt dat 115 - 120 de maximum fysiek haalbare slijtagegrens is van die wandelende zak vloeistof.

Edited by Pjotr

2 hours ago, mumsoft said:

Niet overdrijven jongens. 

Nou ik denk dat KT88, de afgelopen 10 jaar meer heeft meegemaakt, dan normaal mensen meemaken in een heel mensenleven.  Vandaar KT-120. Maar 88 of 100 is ook mooi.  

T-KT100-VA_lg.jpg

Het lijkt me leuk, om je weer op de Xi-Fi te zien. :) Heb je al een idee of je zaterdag gaat of zondag KT88?  

Ben benieuwd Jack,  want ik denk dat iemand die al die ellende heeft meegemaakt een beetje van dag tot dag leeft en niet meer te veel gaat plannen 😀

8 minutes ago, carl said:

Ben benieuwd Jack,  want ik denk dat iemand die al die ellende heeft meegemaakt een beetje van dag tot dag leeft en niet meer te veel gaat plannen 😀

Ik denk juist, dat je na zo' n nieuwe kans het maximum uit het leven wil halen  Carl. 

DanQ, vrienden!
Het is een beetje van allebei.....leven bij de dag en toch voorzichtig weer wat plannen (èn plannen máken!).

Ja, ik heb een beste hoeveelheid shit meegemaakt, maar daardoor ook nieuwe inzichten gekregen en een heel wat relaxter instelling. ;)
As we speak komt mijn vriendin van de OK af, die is ook geopereerd en samen beginnen we nu aan een nieuw leven. ❤️

Wat de X-Fi betreft: misschien wel beide dagen, hangt er een beetje vanaf wat Marco's plannen zijn.

Ook beterschap voor je vriendin😉

1 hour ago, KT88 said:

samen beginnen we nu aan een nieuw leven. ❤️

Letterlijk én figuurlijk, top 👍🏻