Jump to content

X-fi overpeinzingen


Arden
 Share

Recommended Posts

Niet overdrijven jongens. Gisteren was op het journaal een item over ouder worden en Alzheimer. Je zag een vieve 104-jarige, helemaal bij, en men is aan het onderzoeken wat veroorzaakt dat je géén dementie ontwikkeld. Het zou aan een gen liggen. Maar ouder dan 115 is hier nog niemand geworden.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mumsoft said:

Niet overdrijven jongens. Gisteren was op het journaal een item over ouder worden en Alzheimer. Je zag een vieve 104-jarige, helemaal bij, en men is aan het onderzoeken wat veroorzaakt dat je géén dementie ontwikkeld. Het zou aan een gen liggen. Maar ouder dan 115 is hier nog niemand geworden.

Sinterklaas? :wacko: Meen dat men aanneemt dat 115 - 120 de maximum fysiek haalbare slijtagegrens is van die wandelende zak vloeistof.

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mumsoft said:

Niet overdrijven jongens. 

Nou ik denk dat KT88, de afgelopen 10 jaar meer heeft meegemaakt, dan normaal mensen meemaken in een heel mensenleven.  Vandaar KT-120. Maar 88 of 100 is ook mooi.  

T-KT100-VA_lg.jpg

 

Het lijkt me leuk, om je weer op de Xi-Fi te zien. :) Heb je al een idee of je zaterdag gaat of zondag KT88?  

 

Link to comment
Share on other sites

Ben benieuwd Jack,  want ik denk dat iemand die al die ellende heeft meegemaakt een beetje van dag tot dag leeft en niet meer te veel gaat plannen 😀

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, carl said:

Ben benieuwd Jack,  want ik denk dat iemand die al die ellende heeft meegemaakt een beetje van dag tot dag leeft en niet meer te veel gaat plannen 😀

Ik denk juist, dat je na zo' n nieuwe kans het maximum uit het leven wil halen  Carl. 

Link to comment
Share on other sites

DanQ, vrienden!
Het is een beetje van allebei.....leven bij de dag en toch voorzichtig weer wat plannen (èn plannen máken!).

Ja, ik heb een beste hoeveelheid shit meegemaakt, maar daardoor ook nieuwe inzichten gekregen en een heel wat relaxter instelling. ;)
As we speak komt mijn vriendin van de OK af, die is ook geopereerd en samen beginnen we nu aan een nieuw leven. ❤️

Wat de X-Fi betreft: misschien wel beide dagen, hangt er een beetje vanaf wat Marco's plannen zijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...