Jump to content

Ooit willen weten hoe een Devialet Gold Phantom Speaker er van binnen uitziet?


edwin16
 Share

Recommended Posts

6 hours ago, vintagemod said:

Weet je wat meuk is ,de audiolamp,die het geluids beeld naar voren brengt,het geluids beeld wat niet  bestaat  ,hoe kunnen ze zoiets verzinnen.

Heb ik het woord Bluetooth  geschreven,wel een beetje leren lezen.

Jij schrijft wel meer niet, maar dit topic gaat over bluetooth speakers, voor het geval je dat niet doorhad. :)

Jeetje, ik wist niet dat het je zo dwarszat dat je geen audiolamp kunt bemachtigen...

Edited by thingman
Link to comment
Share on other sites

Ik had het filmpje ook al eerder gezien. Maar ik vind het een schandalig filmpje. Pure aandacht trekkerij. Als hij had willen weten hoe zo'n speaker in elkaar zit, had hij hem ook kunnnen demonteren en later weer in elkaar kunnen zetten. Veel meer moeite misschien, maar geen destructie van arbeid en grondstoffen. Milieu technisch een ramp dit soort mensen.

groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Groovy said:

Zo rijden ze om te testen ook splinternieuwe auto's aan gort.
Daar zie ik het nut van in,niet in dit geval.

Met Devialet Gold Phantom Speakers er in dan? Nee, zie ik ook het nut niet van :wacko: Had wel een spectaculairder filmpje opgeleverd misschien :D

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

Ik heb die video nu eindelijk ook gezien. Als ik het goed begrijp is er al wat mis met die Devialet, voor de bijl erin gaat. Dus ja, hoe erg is dit? Ik ben ook altijd benieuwd what's inside. Mijn Olives wilden ook niet open, en was dat niet gelukt, zou ik nu met een andere audio-streamer zitten. Hier moet alles open kunnen (zonder de boel onklaar te maken), anders hoeft het van mij niet. Die raspjes zijn er juist op gemaakt, gelukkig. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vintagemod said:

Wat is er mis met Bluetooth,flac is ook gecomprimeerd,spot is ook mp en Meridian is ook gecomprimeerd wat wil dat nou zeggen.

En de audiolamp,kan ik heel kort over zijn,het geluid wat niet bestaat,zoiets hoef je toch niet te bemachtigen,

Ik ben wel benieuwd wanneer de vervanger komt van de audiolamp ,we zullen maar een naam geven,The Phenus With,audiolamp in tl buis uitvoering 😊,mensen kunnen toch wat verzinnen.

Het zijn eigenlijk vooral ernstig gefrustreerde en ontspoorde Limburgers die hier dat soort dingen ter plekke verzinnen. Een soort Trump met een piepstemmetje zeg maar.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vintagemod said:

Tl,het geluids beeld komt naar voren,als ik de netstekker 180 graden omdraait komt het geluid naar voren of naar achter,naar voren noemt men uit fase,dat kun je met een pole checker controleren ,met een spaningzoeker,met een multie meter om de lekspaning te meten en het kun je horen,dat heeft totaal niks mee te maken met H.H.

Het wordt wel zogenaamd verkocht als H.H.

H.H. ???

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, edwin16 said:

Kan iemand mij uitleggen wat een audiolamp  is?

Helaas niet. Je kunt daar uitsluitend achter komen door ernaar te luisteren.

Maar dat is allemaal al gedaan door die verzuurde Limburgse Vlaai, dus dat hoef je zelf niet meer te doen.

De moraal: het is niks, het gaat nergens over en het bestaat niet. Vooral houden zo...! :)

Edited by thingman
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, vintagemod said:

Tl,het geluids beeld komt naar voren,als ik de netstekker 180 graden omdraait komt het geluid naar voren of naar achter,naar voren noemt men uit fase,dat kun je met een pole checker controleren ,met een spaningzoeker,met een multie meter om de lekspaning te meten en het kun je horen,dat heeft totaal niks mee te maken met H.H.

Het wordt wel zogenaamd verkocht als H.H.

Ik ben het met je eens als je zegt dat de van der Heide techniek (jouw H.H.) niets met een fasedraai te maken heeft. Dat werkt nl. heel anders en niet alleen in het fasedomein.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Pjotr said:

Hmm ja, gaan we nou audiolampen en gehakt en van de Heide in een Devialet Gold Phantom Speaker stoppen? :unsure:

Desgevraagd ergens op antwoorden mag dus eigenlijk niet? 😊

Hmm ja, gaan we nou moraalridder spelen in een Devialet Gold Phantom Speaker topic?

Edited by thingman
Link to comment
Share on other sites

On 12/26/2018 at 8:34 PM, Pjotr said:

Hmm ja, gaan we nou audiolampen en gehakt en van de Heide in een Devialet Gold Phantom Speaker stoppen?

Wat ze met die speaker doen is er gehakt van maken. Het is dus on topic!

Verder, zoals de topicstarter al aangaf in zijn eerste post: "niet al te serieus nemen".

Edited by hansko
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...