Jump to content

Klasse D


Paulebappie
 Share

Recommended Posts

Ik heb inmiddels aardig wat(t) klasse D versterkers mogen beluisteren. De specificaties zijn meestal erg goed..... maar ik mis de muziek, de betrokkenheid, de levendigheid.

Vandaag op Youtube een (eerlijk!) statement van de CEO van PS-audio (die ook klasse-D versterkers maakt) over klasse-D.

Zeer informatief!

Link to comment
Share on other sites

Sonore maakt toch geen klasse-D? Misschien dat ze Hypex blokjes in een kast schroeven voor het laag... Maar ik kan mij wel iets bij Paulebappie zijn aanmerkingen voor stellen. Iets kan ook te mooi/fantastisch klinken waardoor het "kaal" kan gaan klinken. Voor mij klasse-D alleen voor subs maar niet voor de rest van het audiospectrum.

[edit]

Sodejuu is mij al voor wat betreft Sonore

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pjotr said:

Sonore maakt toch geen klasse-D? Misschien dat ze Hypex blokjes in een kast schroeven voor het laag... Maar ik kan mij wel iets bij Paulebappie zijn aanmerkingen voor stellen. Iets kan ook te mooi/fantastiech klinken waardoor het "kaal" kan gaan klinken. Voor mij klasse-D alleen voor subs maar niet voor de rest van het audiospectrum.

[edit]

Sodejuu is mij al voor wat betreft Sonore

Beter kaal dan een toupetje. Maw beter eerlijk dan namaak. Of de opname versus kleuring.

Volgens mij zijn de eindversterkers van Sonire inderdaad ook klasse D. Maar daar wel het nodige omheen. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Hans van Liempd said:

Beter kaal dan een toupetje. Maw beter eerlijk dan namaak. Of de opname versus kleuring.

Volgens mij zijn de eindversterkers van Sonire inderdaad ook klasse D. Maar daar wel het nodige omheen. 

Nee, beviel het niet zo'n toupetje?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...