Jump to content

Harmonizers


carl
 Share

Recommended Posts

Ik heb ze. En na een wat langere tijd? Alles went, eigenlijk raak je "verwent", maar zet ze niet uit, want dan zakt het weer in elkaar. Ik heb ze nu op de Dynaco's (A25) staan, omdat de "grote" set het nog niet doet. Zelfs daar een lekkere dynamiektoename en een strakker laag. Kan niet meer zonder :huh: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Bij Carl merkte ik meteen verschil toen ze daar vanmiddag waren aangesloten. Bij mij heb ik dat zo niet opgemerkt. Alles went, maar toen ik ze vorige week eraf haalde, was ik ze zo weer ontwend. Anders gezegd, ik merkte geen verschil. Volgens Cock komt dat doordat mijn versterker beperkt is in bandbreedte. Ik denk iets anders.

Edited by mumsoft
Link to comment
Share on other sites

Na een avond lang luisteren heb ik dezelfde ervaring maar het lijkt ook wel of stemmen en instrumenten net wat meer body hebben. Marc en ik hadden trouwens de idee dat het geluid net wat luider klonk bij overschakelen op de Harmonizer.

Oh ja, ik heb de idee dat de Harmonizers het minder doen bij een streamer.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

En ik heb nu ook een plausibele verklaring waarom de Harmonizers het nu goed doen en intertijd niet: ik denk dat het de Pass Kloon phono is die veel transparanter is dan de Whest. Een keten is immers net zo sterk als zijn zwakste schakel.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...