Jump to content

Nieuwjaarbijeenkomst


carl
 Share

Recommended Posts

Ach Hans, waren er toen maar filmpjes gemaakt! Mijn vader had slechts een Agfa-fotocamera, als ik me goed herinner. En wat werden er in de jaren 50 weinig kiekjes geschoten! Alleen onze, waarschijnlijk rijke, onderburen hadden een filmcamera. Er moet nog ergens een filmje rondzwerven waarop ik, met mijn billen op de bagagedrage, bij mijn vader achterop de fiets zat, dat wel. Maar dat bezit ik niet, heel jammer.

En van mijn babytijd herinner ik me maar weinig. Zeg maar: niets. Mijn jonge broertje heb ik wel zo door de kamer zien schuiven, maar die is gewoon getrouwd en heeft nu een paar leuke kinderen.

Nou, terug naar af. Hopelijk gaat het goedkomen met jouw knie, en kom je toch op de nieuwjaarsbijeenkomst binnen schuiven. Hóe, zien we nog wel. B)

Link to comment
Share on other sites

Goedkomen gaat het zeker. Operatie staat nu gepland voor de 2e helft van januari. Eerst nog weer een keer opa (4e kleinkind) worden. 

Van mijn kinderjaren heb ik best veel foto's. Allemaal ook met de Agfa Clack genomen. Maar het is niets in vergelijking met de foto's en filmjes die wij nu van onze kleinkinderen krijgen/maken. 

Link to comment
Share on other sites

Mijn vader was nogal actief met foto’s. Hij had een Leica die hij ook gebruikte voor de zaak. Daarnaast zijn er nogal wat films over de jeugd van mijn moeder die in de vooroorlogse binnenstad van Nijmegen woonde. 

Link to comment
Share on other sites

On 2-11-2018 at 1:17 PM, mumsoft said:

Nou, terug naar af. Hopelijk gaat het goedkomen met jouw knie, en kom je toch op de nieuwjaarsbijeenkomst binnen schuiven. Hóe, zien we nog wel. B)

Misschien net als Ivar de kreupele, die zich met een kwaaie kop voortsleept op twee messen in zijn handen die hij nijdig in de houten vloer slaat. Kon zo gauw geen mooi videootje vinden, maar hier staat hij er wel bij:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...