Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
Ivan10

Een audiovisuele dag met film, beeld én geluid

Recommended Posts

2 hours ago, Ivan10 said:

@mumsoft Ach dat klinkt slim een DAC met een HDMI input. Daar heb ik eigenlijk nooit zo opgelet.

Nee, @Kappa7 ik heb geen 4K televisie.

Ja dan snap ik dat je een slechter beeld hebt met 4k scaling aan.

Je scherm moet dat wel kunnen weergeven.

Instapmodel. Wat moet je met Wifi in een blu-ray speler? Ik had ook altijd een videorecorder zonder telefoonaansluiting. Ging Prima.

1 hour ago, Ivan10 said:

Sony lanceert een 4K blu-ray speler zonder wifi verbinding [wel een ethernet verbinding]. Zonder wifi heeft dat nog wel zin? Of gaat de internetverbinding toch al via de TV? Wel erg goedkoop 200 euro.

Dat lijkt me eerder een voordeel, dan een nadeel geen WiFi. :rolleyes:  Mooi ding, kan ook SACD' s afspelen :) Die duurder UBP-X800 lijkt me meer interessant voor wie nog DVD-audio heeft liggen. 

Edited by Tubejack

Ook even gekeken. Op de sony-pagina staat overigens dat er ingebouwde wifi in zit. De 20€ duurdere 700 heeft 2 HDMI uitgangen, een digitale uitgang en een analoge uitgang. Is misschien toch handiger. Vind het best een aantrekkelijk apparaat, al heb ik nog een stokoude tv.

10 minutes ago, Kraus vonBentinck said:

Vind het best een aantrekkelijk apparaat, al heb ik nog een stokoude tv.

In je stokoude tv zit vast geen wifi of andere internetaansluiting, zoals in de moderne smart-tv's wel zit. Dan kan het wel handig zijn. Ik heb twee tv's, ééntje in de woonkamer die aan een ziggo-receiver hangt en ééntje in mijn luisterkamer die aan de pc hangt. Het aanbod is vele malen groter dan de vraag hoor.