Jump to content

RCA pluggen


carl
 Share

Recommended Posts

Ik heb nog een setje (4 stuks dus) Next Gen verguld koper liggen. Zit zelfs nog een kabel tussen. Kan je overnemen voor 75 euro.

Groet,

leobus

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, carl said:

Wat zijn goede en niet te dure RCA pluggen. Ik wil wel zoiets wat je a la WBT kan vastdraaien. 

Als het goedkoop moet zijn, dan gewoon Chinese brol kopen. Mislukking gegarandeerd met klemmende connectoren.

Meer dan goed genoeg is een standaard Neutrik van 2,95 - in elk geval even goed en vaak beter dan die fancy esoterica. Of echte WBT kopen, da's ook prima spul, alleen volkomen overpriced.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt Toine, met die prijzen kan je nog wat experimenteren.  En wat voor een kabel zit er tussen de stekkers Leo? Ik probeer Cock ook nog even, misschien koop ik wel een interlink bij hem.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, carl said:

Wat zijn goede en niet te dure RCA pluggen. Ik wil wel zoiets wat je a la WBT kan vastdraaien. 

Carl

ik heb nog een interlink Siltech MXT-Paris te koop voor 75 euro,-  of  VDH The Source  40,- euro (Groesbeek)
Kan je meteen een hele flinke stapel recente STEREO, STEREOPLAY, AUDIO en diverse CD's met muzieksamples meenemen
en 4x CD-Rom's met de inhoud van alle STEREOPLAY, AUDIO jaargang 2016, 2017

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, carl said:

Bedankt Toine, met die prijzen kan je nog wat experimenteren.  En wat voor een kabel zit er tussen de stekkers Leo? Ik probeer Cock ook nog even, misschien koop ik wel een interlink bij hem.

Er zit  0,8 mm verguld koper in teflon tubes tussen. 1 meter lang. Die van Cock zijn geweldig - dat zijn hier de opvolgers van degenen die ik nu te koop heb- maar wel in een andere prijsklasse.

Groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Die ik van jou te leen heb, heeft Nakamichi pluggen, en er zit van dat mooie Prefer MGK 18 "carbon screened" kabel tussen. Is dat niks dan? Er zitten wel tie-straps omheen, en dat zou ik nou nooit doen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb alle apparatuur nu tegelijk  in werking en kom toch iets aan kabels te kort. Die Neutrik profi ga ik voor dat geld wel kopen want ik vind het leuk om weer eens iets zelf te doen. Die kabel van Leo en die Vanzomereng houd ik even in beraad dit weekend. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar is natuurlijk wel een goede optie.

Vanzomereng zou trouwens nog eens komen luisteren (we wonen zeer in de buurt) en is van harte welkom als het niet meer zo warm is.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

MGK18 is idd een mooie kabel, en wil je toch geen standaard coax, denk dan eens aan een MGK226.

Of shop eens voor een Sommer Cable, verschillende types verkrijgbaar bij o.a. Conrad (net als de Neutric RCA's)

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, dhfreakie said:

MGK18 is idd een mooie kabel, en wil je toch geen standaard coax, denk dan eens aan een MGK226.

Of shop eens voor een Sommer Cable, verschillende types verkrijgbaar bij o.a. Conrad (net als de Neutric RCA's)

MGK226 lijkt me mooi samen met die goedkope Neutriks.  Voorheen gebruikte ik veel MKG6 maar dat is bijna nergens meer te koop. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, leobus said:

Dan moet hij al acht RCA pluggen kopen. En het mocht niet al te duur zijn. Hoewel dat een rekbaar begrip is. ;):D

Groet,

Leobus

Yep, dat is evident. Maar Carl gaf al aan dat hij flink interlinks te kort komt. Dus beter mee verlegen dan om verlegen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...