Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
Ivan10

Verslag bezoek | Sonore Audio platenspeler & snaar

Recommended Posts

Met dank aan jullie vragen. Bij deze het verslag van het bezoek afgelopen vrijdag bij Sonore Audio:

De dag was tekort om te filmen. De volgende keer beter.
Veel leesplezier.

>>>>>>>>>>>>>>

Alle verslagen verzameld:

Edited by Ivan10

Prachtig verslag.
Ik tob maar door op mijn niveau maar ik heb wel een groene t65 telefoon:D.
Mag je ook wel een x mee bellen Ivan.

Hey Ivan,

Wat een geweldig verslag weer. Elke keer is het weer een verrassing wat Cock weer heeft bedacht en wat de verbeteringen daarvan zijn. Je hebt het mooi verwoordt en ik ben ook benieuwd als er als toevoeging een film bij gezet wordt.... :rolleyes:

Mooi verhaal Ivan. En alles zeer herkenbaar wat je over Cock en zijn werkwijzen beschrijft. Ook ik heb elke keer als ik er vandaan kom een poosje nodig om weer op aarde te landen. Ik heb nog nooit drugs gebruikt, maar een dagje Cock is misschien wel net zo verslavend.

Groet,

Leobus

Inderdaad een erg mooi verslag van onder meer een erg mooie draaitafel. En voor het gebodene vind ik het eigenlijk een heel reeele prijs. Oh ja de Kefjes zijn weer voorlopig in de gratie ;) Ben echt benieuwd naar de hoorns.

Edited by carl

Dank voor de reacties!

Dank je Tubejack!

Ja Groovy een groene draaischijftelefoon moet ik zeker een keer komen gebruiken.

Zeker Rene. We zetten Cock gezellig op de bank en hij mag komen vertellen. Misschien over jazz of andere mooie LP’s.

Klopt Leobus, ik heb nu therapie nodig. Het klonk weer veels te goed.

Ja Carl die KEF’s had Cock voor mij neergezet. Maar ik neem ze met het grootste plezier mee naar huis hoor. Hoe zijn nieuwe luidsprekers gaan worden, het zal me benieuwen! Vast even plezierig en goed.

Meeting bij Cock,hij heeft ook mooie meubels zag ik.:)

Overigens snap ik eigenlijk niet hoe Cock op zoveel terreinen gelijk actief kan zijn (luidsprekers, draaitafel, kabels, versterkers). Het lijkt wel of alle in het verleden ontwikkelde ideeen ineens op komen borrelen als uit een toverketel.

Beste Carl, dat klopt. Cock is natuurlijk al vijftig jaar bezig met hifi met veel ervaring op verschillend gebied. Nu heeft hij alle tijd om al zijn ideeen in uitvoering te brengen. Ze lagen lang in de koelkast vanwege de commerciele bezigheden. Nu deze gestaakt zijn komt alles tot wasdom en daar plukken wij de vruchten van. En natuurlijk Cock zelf. Het is absoluut genieten om hem bezig te zien.

2 hours ago, carl said:

Overigens snap ik eigenlijk niet hoe Cock op zoveel terreinen gelijk actief kan zijn (luidsprekers, draaitafel, kabels, versterkers). Het lijkt wel of alle in het verleden ontwikkelde ideeen ineens op komen borrelen als uit een toverketel.

Hij werkt gewoon hard Carl en "lult niet alleen, maar doet ook "   Als ik kom zegt ie altijd "doe je best" ;)

Ik reageer niet vaak, maar voel mij verplicht om Ivan10 een groot compliment te maken voor deze reportage.

Deze bijdrage echt met super veel plezier gelezen, dus bedankt daarvoor!

Ivan ik ben wel gescharmeerd van jouw artikel en dat weet je daar ben jij zeer professioneel in  ,maar  niet van de draaitafel ,en als ik Cock zie zal ik wel aanspreken wat beter gekund zou hebben ,want ik  vindt dat die bij lange na niet klaar is de draaitafel er is niet goed bij na gedacht.

Ik vind wel knap en gedurfd dat Cock in deze tijd nog een draaitafel bouwd,en waarom,ga eens kijken op higend München als ik de repotage,s aan draaitafels zie te kust en te keur ,en eigenlijk moet highend München zeven dagen duren om die draaitafel te beluisteren en dan heb je niet alle beluisterd.  

mvg wol

Edited by vintagemod

Carl ,toen Scheu overleden was ,heeft mevr scheu alles maar ook alles wat die in de vrieskist verborgen  had alles geplubiseerd en dat is dom ,je moet wat nieuws komen als er minder vraag is ,nooit je achterwerk compleet laten zien,dan kun je lang mee gaan in de handel.

mvg wol

Beste @vintagemod leuk dat je tijd hebt genomen om het artikel te lezen. Het kost zowel Cock als mij tijd. Dus een compliment is altijd welkom. Hoe gaat het met jouw hifibouwprojecten eigenlijk? 

Nou Ivan, van mij dan ook een groot compliment. En leuk die foto's van Cock op-en-af de bank. En Cock heeft nu in Wol zijn nieuwe Arnold gevonden zie ik. 

7 hours ago, vintagemod said:

Ivan ik ben wel gescharmeerd van jouw artikel en dat weet je daar ben jij zeer professioneel in  ,maar  niet van de draaitafel ,en als ik Cock zie zal ik wel aanspreken wat beter gekund zou hebben ,want ik  vindt dat die bij lange na niet klaar is de draaitafel er is niet goed bij na gedacht.

mvg wol

Wol: stop toch eens met deze gratuite opmerkingen. Dit is niet goed ..., dat kan beter ..., weer iets anders is niet klaar enz. Natuurlijk mag je commentaar of kritiek hebben, maar geef dan ook aan waarin volgens jou de oplossing of verbetering moet worden gezocht. Maar ja, dat laatste is – zoals meestal – te veel gevraagd. 

Edited by Ove Rickland

Ach, weet je: in elk circus loopt een clown rond die allemaal onzin uitkraamt. Ik heb me op een gegeven moment maar neergelegd bij het idee dat Wol hier de clown is. Gewoon niet serieus nemen en erom lachen. 

Groet,

Leobus

Zolang het maar geen horror clown is want die lopen bij jou in de buurt rond Leo.

Ivan discipel van Cock 😊,het is een mooi verhaal ,maar dat daar klopt geen reet van het verhaal ,als ik bij Cock kom ,zal ik hem wel eens uitleggen,

Ik vind het mismakkelijk ,jij gaat wat beloven wat jij niet kan waarmaken ,het zal wel een topdraaitafel zijn,maar dat zijn andere draaitafel,s ook,het is gewoon de visie van de ontwerper,en hoeveel draaitafel,s hebben we op deze aardkloot ,kilo,s,ga maar naar highend muchen ,draaitafels kom je daar de strot uit.

Wil je het uiterste uit die draaitafel krijgen zul je ook de installatie van Cock moeten bestellen want daar op is die op afgetuund.,

En ,het is  hem zijn beleving.

Van zo,n   reclame boodschap ,komt mij de strot uit ,ik lees regelmatig zo,n reclame boodschappen  van ontwerpers ,dat is gewoon hun visie anders niks,van die visie kun je wel heel veel van leren.

Azijn pisser wol xxxxxxx

Edited by vintagemod