Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
Ivan10

Melodika Purple Rain Netsnoer

Recommended Posts

Grappig. Ik heb eens een powercord mogen uittesten van Goedhart (?), een zeer doordacht concept, onbehoorlijk stijve kabel, dus best onhandig. Maar die legde toch het loodje tegen de standaard kabels die ik al had. Van die doodgewone, zwarte - maar door mij behandelde - meegeleverde stroomkabels.

Sindsdien kun je mij niks meer wijsmaken over audiofiele stroom.

1 hour ago, mumsoft said:

Grappig. Ik heb eens een powercord mogen uittesten van Goedhart (?), een zeer doordacht concept, onbehoorlijk stijve kabel, dus best onhandig. Maar die legde toch het loodje tegen de standaard kabels die ik al had. Van die doodgewone, zwarte - maar door mij behandelde - meegeleverde stroomkabels.

Sindsdien kun je mij niks meer wijsmaken over audiofiele stroom.

Hoi Marc,

Waarom probeer je niet een kabel van Sonore die zijn lekker soepel, en je weet wat erin zit.

hearing is believing

Kan het allicht proberen inderdaad. Moet ik iemand lief aankijken, maar dat kan ik wel. Het was trouwens Goudenhart van wraps, niet Goed hart.

Klopt Mumsoft, de kabel moet echt een klik maken met je set. En je bewerkte apparatuur lijkt moeilijk te verbeteren zoals je eerder aangaf. De Melodika is een goede match met mijn phonoversterker. Een Sonore Audio power cord zit in een hogere budgetklasse en heeft ook een andere kabeltechniek. Je bent bekend met het merk. Ik ben alleen benieuwd of je bewerkte snoeren het moeten afleggen. Als je langsgaat Mumsoft: regel er dan ook één voor mij bij, altijd leuk als test  :lol:

PS maak jij je stroom niet audiofiel verantwoord door je kabels te behandelen? ^_^

Ja, en misschien dat daardoor mijn a-diofiele pc het nu laat afweten. Het duurt nog even voor ik Cock weer zie, dus geduld. En misschien vind je het leuk bij de shoot-out bij mij thuis te zijn? Kun je hem daarna meteen meenemen.

Maar eerst maar eens langs bij Cock, zogezegd.

Ok, ik houd je op de hoogte. Prio 1 voor mij is toch, die pc weer aan de praat te krijgen. Gelukkig is de service van Ikbenstil erg goed. Mijn oude pc doet het nu wel weer, daar maar even mee voort.

Edited by mumsoft