Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
Buell

Line Magnetic 219ia

Recommended Posts

Zijn er hier leden met een Line Magnetic versterker?

Zelf ben ik erg blij met deze SET versterker waarbij gebruik o.a wordt gemaakt van 845 en 300B buizen.

De versterker speelt volledig in klasse A, heeft 24 watt en weegt maar liefst 55kg.

Hier een aardige indruk

http://www.stevehuffphoto.com/line-magnetic-219ia-integrated-tube-amp-review-300b-and-845-tube-magic/

Edited by Buell

Ik zie ze wel eens bij Rob Wilms staan. Leuk te horen dat ze mooi klinken.

20 hours ago, carl said:

Ik zie ze wel eens bij Rob Wilms staan. Leuk te horen dat ze mooi klinken.

Daar komt die van mij ook vandaan. Fijne zaak ! Ook mijn Franco Serblins Accordo luidsprekers heb ik bij Rob gekocht.

Edited by Buell

3 hours ago, Buell said:

Ook mijn Franco Serblins Accordo luidsprekers

Heel mooie speakers,als die half zo fraai klinken als ze er uit zien...............;)

Klinken 2x zo goed als ze eruit zien ha ha.

Ik had ze  al voordat Franco Serblin overleed, speelde toen met PrimaLuna.  Vervolgens hoorde ik ze ooit op de Line Magnetic bij iemand die ik bij Rob tegenkwam. Een jaar geleden na een ernstige dubbele longontsteking vond ik  dat ik wel wat nieuws verdiend had ;-)  Toen heb ik de Line Magnetic gekocht, stonden toen nog helemaal niet in de zaak maar opgeslagen in het magazijn van Durob. De eigenaar haalde ze ooit naar NL omdat hij er van onder de indruk was.

Maar goed, hier verder geen eigenaren te vinden, jammer want de Line Magnetic 219ia heeft een geweldige prijs kwaliteits- verhouding. Ik heb nog wel wel een paar buizen vervangen maar dan heb je ook wat. 

Kan dus best zijn dat ik ze toen bij jou niet gehoord heb. Is al zoooo lang geleden!