Jump to content

Draaitafelservice in het noorden.


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ik heb vandaag mijn draaitafel verkocht. Nu had de man een mooi Koetsu Black element, dus heeft de draaitafel zonder element gekocht. Nu moet dat element op de Jelco arm gemonteerd worden, dus hij zoekt iemand die dat (het liefst bij hem thuis) wil doen.

Het "probleem" is nu dat in Friesland hij tegen de Waddenzee woont. Helaas is Audioselectief na het overlijden van Henk niet meer opgestart, dus hij zoekt een alternatief.

Ik heb hem al gezegd, dat ik in Roermond wel iemand ken, maar dat is toch wel erg ver.

Wie weet, of kent iemand die dit kan en wil doen?

Link to comment
Share on other sites

De Groef in Groningen kan dat wel en volgens mij ook Audioartistiek in Vries wel. Daarnaast schijnt de oude heer Rinsma in Lippenhuizen nog still going strong te zijn. Maar die heeft wel zijn eigen wat andere manier van werken.

Ik vergeet vast nog wel meer. Soundgalery heb je ook nog in Groningen maar die ken ik niet echt goed. Hanze hifi in Zwolle is ook een goed adres, doen ook veel met draaitafels.

Edited by conqubite
Link to comment
Share on other sites

Voor mij is het al jaren geleden dat ik er was. Ik weet wel dat Marten Jan universitair opgeleid was en een goede baan had voor 4 dagen in de week. Audioselectief deed hij erbij als hobby. Dat is wat ik destijds wel eens van Henk gehoord heb. 

Edited by conqubite
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Tubejack said:

Heb ik ook aan gedacht om hem te tippen, maar dan zit je met wat meer reiskosten. Op zich niet erg natuurlijk, want als je het zelf niet kunt is dit een prima oplossing. Hij heeft de Denon DL103 er bij mij ook opgezet...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Leeuwarden said:

Eventueel Vogelaar Audio in Harlingen en Eringa in Leeuwarden bestaat ook nog steeds. 

Ik ging het inderdaad eerst in Harlingen proberen.

Bedankt voor alle tips. Er is daar nog veel vakmanschap. Hier in Brabant is het een stuk lastiger.

Link to comment
Share on other sites

On 26-11-2017 at 9:41 PM, conqubite said:

Voor mij is het al jaren geleden dat ik er was. Ik weet wel dat Marten Jan universitair opgeleid was en een goede baan had voor 4 dagen in de week. Audioselectief deed hij erbij als hobby. Dat is wat ik destijds wel eens van Henk gehoord heb. 

Maarten Jan geeft les op de HBO, is getrouwd met kind, maar heeft nog wel een eigen audio kamer. Ik mail hem soms. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...