Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
beheerder1

Forum offline

Recommended Posts

Vandaag zal vanaf 17.30 het forum tijdelijk niet online zijn i.v.m. techisch onderhoud. Het onderhoud zal ongeveer een anderhalf uur duren.
Dank voor jullie begrip.

Klopt. Vanmiddag is het forum een paar uur offline geweest vanwege een technische storing. De storing is verholpen en het forum werkt weer als vanouds.

het         gaat         hier         wel        heel        erg         langzaam,          alleen           het           forum            andere             sites            geen        last.

Jep, de index is nog aan het draaien.

Gaat al weer wat sneller nu, gelukkig. Ik ben ook altijd zo ongeduldig. We zijn ook verwend hè, vroeger met de telefoonlijn een kwatrier wachten om een foto te downloaden, tegenwoordig moet die er al staan als je er aan denkt.....

Ik moet nu steeds weer inloggen, terwijl ik voorheen overal (laptop en PC) "onthouden" werd. Niet onoverkomelijk maar wel een beetje irritant :huh:. Hebben meer mensen daarmee te maken?

Van opnieuw moeten inloggen heb ik geen last. Browser afgesloten, weer opgestart, en ik ben nog steed ingelogd.

Oké, ik wacht wel even tot morgen, ondanks het feit dat het bij Mumsoft wél goed gaat.... B)

Welke browser gebruiken jullie? Ik gebruik Chrome, nadat ik een poosje Firefox heb gebruikt en moet altijd weer inloggen na het sluiten van de browser. 

Ik heb zelf "automatisch inloggen" ergens uitgeschakeld, weet alleen niet meer zo snel waar, Chrome of windows of is de instelling van Firefox overgenomen??. Heb ik ooit gedaan omdat te voorkomen dat ook mijn e-mail etc. automatisch wordt geopend als iemand anders dan ik de PC gebruikt, kan nu wel weer uit, ben nu de enige gebruiker en heb alleen nog een wachtwoord voor het opstarten van de pc. Weet ook niet of dat per site in te stellen is. Iemand een idee? Hetzelfde heb ik met Netflix en spotify

Edited by TL 200

Ik gebruik Chrome, maar hij doet het nu weer automatisch. Op de laptop tenminste, de PC nog niet geprobeerd....

1 hour ago, René N. said:

Ik gebruik Chrome, maar hij doet het nu weer automatisch. Op de laptop tenminste, de PC nog niet geprobeerd....

Hier ook weer, ik had bij de browsergeschiedenis wis instellingen de medialicenties ook aangevinkt. Deze weer uitgevinkt en nu doet hij het weer.  Netflix ook!

Edited by TL 200

23 hours ago, TL 200 said:

Welke browser gebruiken jullie? Ik gebruik Chrome, nadat ik een poosje Firefox heb gebruikt en moet altijd weer inloggen na het sluiten van de browser. 

Ik heb zelf "automatisch inloggen" ergens uitgeschakeld, weet alleen niet meer zo snel waar, Chrome of windows of is de instelling van Firefox overgenomen??. Heb ik ooit gedaan omdat te voorkomen dat ook mijn e-mail etc. automatisch wordt geopend als iemand anders dan ik de PC gebruikt, kan nu wel weer uit, ben nu de enige gebruiker en heb alleen nog een wachtwoord voor het opstarten van de pc. Weet ook niet of dat per site in te stellen is. Iemand een idee? Hetzelfde heb ik met Netflix en spotify

Je bent er al achter natuurlijk, en het is hartstikke off-topic, maar ik heb jarenlang een dual-seat gebruikt op mijn pc, zodat Alex er ook gebruik van kon maken, tegelijkertijd. Vergt een extra toetsenbord, beeldscherm en muis, en wat prutsen aan de instellingen. En een Linux-systeem, want Windows kan het geloof ik niet (dat zou teveel licentiekosten schelen, vermoed ik <_<)

Edited by mumsoft