Jump to content

Opening Old School Hifi Nederland


Arden
 Share

Recommended Posts

  • Members

Aan allen:

Op zaterdag 9- en zondag 10 September wordt Old School Hifi in Hoek van Holland geopend, een initiatief van Music2 audio import, Q-Analogue en Old School Hifi Sweden.

De formule voor-, en gedachte achter Old School Hifi is een eenvoudige, een one-stop Vintage Audio Service and Repair, Inkoop, Verkoop en Demonstratie locatie. Tevens zal Old School Hifi Nederland samen met Old School Hifi Sweden als 2 unieke verkooppunten voor Europa fungeren van de BHC luidsprekers.

Tijdens de openingsdagen op 9- en 10 september bent u allen welkom om onder genot van een hapje of een drankje te ondergaan waar Old School Hifi voor staat: U kunt een kijkje nemen in de Q-Analogue werkplaats, demonstraties bijwonen van de tijdens dit weekend te introduceren BHC luidsprekers, met gelijkgestemden bijpraten in onze Cinema, een blik werpen in onze buizen- en draaitafel testkamer en ''kunstige'' gesprekken aangaan met onze kunstschilder Rene Visker welke bij ons een werkplek heeft en ook tijdens dit weekend exposeert.

We denken dat er voor iedereen genoeg te beleven valt op 9- en 10 september, en zien u graag verschijnen tijdens deze dagen aan de Dwarskulk 1, 3151 ZD in Hoek van Holland.

Er is voldoende pakeer-gelegenheid, deze is volledig gratis.

Het Old School Hifi team!

 

21248349_1614477945238593_67817185676140

 

21273614_1614478488571872_28868726913748

 

21316450_1614479111905143_79194542852281

 

PS: meer foto's volgen

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Je bent van harte welkom!

Het zou overigens wel gewaardeerd worden als iedereen die wil komen dit even laat weten, mail, pm, maakt niet uit, dit maakt voor ons het organiseren iets eenvoudiger!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Seed7 said:

Ik had altijd zo'n truttig booschappentaskarretje op wieltjes. Krop sla boven op zodat niemand in de gaten heeft dat je met een halve hypotheek aan cameraspullen loopt

:D :D :D. Ik heb niet eens zo'n dure camera, Canon 5D Mark I (jawel, héééél prehistorisch :P), die heb ik altijd in een aftandse beige nixtas zitten. Ook zoiets dus.....

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, René N. said:

jawel, héééél prehistorisch

Valt wel mee hoor, hier werkt nog steeds een 300D, die moet je dan wel een beetje met geweld 'krom buigen' anders kun je niets instellen. In het booschappentaskarretje zat destijds een zelf gebouwde houten 8"x10" reporter platencamera met een Apo Sironar. Daar wil je echt geen audiobeursreportage mee maken.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ivan10 said:

Dat is gaaf @Seed7 een echte platencamera. Wat voor foto's heb je ermee gemaakt? Ook landschapfoto's?

'Nocturnes' en bedrijfsreportages, ooit, lang geleden.

Uitgangspunt was een Bender 8x10 waarbij ik het achterpaneel vast gemonteerd had en het voorpaneel op een 'loopbodem'. Het geheel inklapbaar. Als echte technische camera had ik een Cambo Die dingen zie ik nog af en toe voor een habbekrats staan.

Edited by Seed7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...